Klesstørrelse

Occiput

Forumet er livet
Januar 2017
Junilykke 2020 ♡
Hvilken størrelse bruker deres babyer nå? Og hvor gamle er de?
Her begynner faktisk størrelse 62 å synge på siste verset [emoji15] Minsten er 9 uker gammel. Vokser som bare det i lengden! Enkelte bodyer må jeg "ta sats" med for å få rundt bleia [emoji23] Har innsett at det er på tide legge vekk dem, hehe.

Hvilken størrelse bruker deres babyer nå? Og hvor gamle er de?
Her begynner faktisk størrelse 62 å synge på siste verset [emoji15] Minsten er 9 uker gammel. Vokser som bare det i lengden! Enkelte bodyer må jeg "ta sats" med for å få rundt bleia [emoji23] Har innsett at det er på tide legge vekk dem, hehe.

Samme her, enkelte plagg i 62 føler temmelig på nippet, og han er 9 uker og 3 dager. Ganske lang gutt :)

Samme her, enkelte plagg i 62 føler temmelig på nippet, og han er 9 uker og 3 dager. Ganske lang gutt :)

Har så mye fint tøy i 62, og hadde gledet meg så til å bruke det - men svosj, i løpet av to uker begynner det å bli for smått. For å si det sånn; her blir det nesten nytt/rent tøy hver dag selv om gårsdagens ikke er så møkkete [emoji23] Bare for å få sjans til å bruke alt.

Min gutt bruker 56, og mye er ennå for langt i armene og beina. Han er 10 uker.
Vi brukte 50 frem til han var 6-7 uker, og nå er alt i den str. lagt vekk.
Jeg har tydeligvis en liten gutt i forhold til dere andre [emoji23]

Rydder bort et og et plagg i 56. Har body forlenger. Så kunne brukt de lengre. Passer på armene

Har så mye fint tøy i 62, og hadde gledet meg så til å bruke det - men svosj, i løpet av to uker begynner det å bli for smått. For å si det sånn; her blir det nesten nytt/rent tøy hver dag selv om gårsdagens ikke er så møkkete [emoji23] Bare for å få sjans til å bruke alt.

Hehe, mye av det vi har er arvet og det prioriteres ikke å brukes. Går mye i ullbodyene og noen favorittplagg jeg vil bruke så mye som mulig. :) kunne fint begynt på 68 liksom, men drøyer litt. :p

Vi bruker noe i 56 og begynt med noe i 62:)
Hun er 2 mnd:)

Noe i 56 passer fremdeles. I Lindex og PoP er vi på 62 og 68 i H&M. Lang gutt på 10 uker.

Vi bruker 56-62. Har omtrent akkurat begynt å ta i bruk str 62. Lillebror ble 3.mnd for en uke siden.

Jeg husker storebrødrene nærmest hoppet over str 62, så er spent på hvor lenge vi kan bruke den størrelsen denne gangen[emoji12]

Gutten min er 2mnd og har brukt str 62 noen uker nå, men må snart over i 68, iallefall på bodyer. Alle bodyene er så utrolig stramme på han, selv om de passer i lengden. Mens i bukser så kan til og med noen i str56 passe hvis de er gode å vide

Back
Topp