klesstørrelse

Klesklypa

Gift med forumet
Kas klessøstrellse bruker gullet ditt no?
Mi bruker hovedsakelig 92, men har begynt å måtte opp i 98 også no..
ho vokser alt for fort!
ho er heilt nomalt tynn, men ei lang jente :)
 
det gjør min toåring og. Han e og tynn men lang.
treåringen bruka str fire og fem år :)
 
Han bruker hovedsaklig 86, men kan godt bruke 92 også, det er ikke for stort liksom.
 


Fragle1 skrev:
Han bruker hovedsaklig 86, men kan godt bruke 92 også, det er ikke for stort liksom.


:)
 
kor lange dokkes gull er da? når dokke fremdeles kan bruke 80og 86?

blir for trangt i lysken her... og da bare drar ho i den og blir skikkelig hissig :)
ho er 86.5 cm
 
92 og 98. Hvis jeg kjøper klær, blir det sistnevnte. Han må ihvertfall ha 98 i bodyer og overdeler. Ikke målt på lenge, men tenkte å gjøre det en av dagene. Bare for å se. :)
 


CrazyBeautiful skrev:
92 og 98. Hvis jeg kjøper klær, blir det sistnevnte. Han må ihvertfall ha 98 i bodyer og overdeler. Ikke målt på lenge, men tenkte å gjøre det en av dagene. Bare for å se. :)


Samme som maria da. bukser må ho ha i 92, der blir 98 for stort, men gensre og bodyer må ho ha 98.. eller en del i 92 passer også fortsatt :)
 
Julie er ca 86 cm lang nå tenker jeg, men går fint ann å bruke 86/92 størrelsen i bodyer og strømpebukser enda. Gensere bruker vi størrelse 92, og stort sett det samme i bukser også. Kommer helt ann på hvor det er kjøpt henn :) 
 
92 og 98 men mye av det begynner å bli for smått så vi må nok opp en str nå strax;) hm er blitt så lang og tynn, akkuratt som morå å faren va;) eg va altid lang te alderen og faren og, å eg e 176 å faren 185 så han har litt å ta igjen;)
 
For det meste 86/92.....hun ble målt i går, da vi var på politistasjonen å fiksa pass, men trur ikke det ble helt korrekt måling da :P det viste iallefall 81, tror jeg det var...kan vel godt stemme, hun er ikke så lang av seg så :P
 
Han bruker 92, noen klær har jeg begynt med 92/98 str.
Har kjøpt inn mye klart i 98 :-)

Vet ikke hvor lang han er nå, skal ta en tur på helsestasjonen etterhvert å måle :-)
 
92 ;-)
 
Sander bruker 80 og 86 :) Kjøpte masse 92 og 98 på salg no, men det er enno for stort. Han er vel ca 82-86 cm høg. Han er lang og tynn, selv om han er liten =P Billig i klesveien ;) 
 
Back
Topp