Klesstørrelse på de små

3-mndkontroll i neste uke. Gutten min bruker 74. Er rundt 65 cm lang. Og cirka 6,4 kg. Merket at vi hoppet egentlig over str 68... må på innkjøp snart merker jeg. Hva kjøper dere slags materialer på klærne for høsten? Og hvor mye kler dere på i 10 til 15 grader?
 
Bruker 56/62 :) 62 er fortsatt litt stort, men det går om vi bretter litt.
 
3-mndkontroll i neste uke. Gutten min bruker 74. Er rundt 65 cm lang. Og cirka 6,4 kg. Merket at vi hoppet egentlig over str 68... må på innkjøp snart merker jeg. Hva kjøper dere slags materialer på klærne for høsten? Og hvor mye kler dere på i 10 til 15 grader?
Hvordan kan 68 være for lite da? :p Gutten min veier ca det samme men er litt kortere og her er 62 mer enn stort nok xD
 
62 er fortsatt veldig romslig hos oss. Med storebror var det noe helt annet, så jeg forstår det er mulig å bruke 74 allerede ;)
 
Oj, hvor stort er barnet ditt ?
Stort! 3mnd nå. Ikke vært på kontroll siden 6 ukers. Men tror han er ca 8kg+ og 65cm. 74 i klær går fint enda. Men om han har på str 80 så er det bare å brette opp ermene litt. Vi fikk ikke brukt 50-56 klærne noe mer enn en uke
 
Stort! 3mnd nå. Ikke vært på kontroll siden 6 ukers. Men tror han er ca 8kg+ og 65cm. 74 i klær går fint enda. Men om han har på str 80 så er det bare å brette opp ermene litt. Vi fikk ikke brukt 50-56 klærne noe mer enn en uke
Hææærlig :) han har sikkert gode runde kinn og lår:)( håper du ikke blir fornærmet)
Har heller ikke hvert på kontroll siden 6 ukers kontrollen så jeg er så spent på hvor stor hun er blitt
 
3 mnd om noen dager. Tipper han veier 7 kg nå. Bruker 62 og noe i 68. 68 er for stort, men bretter det bare opp i armene og føttene :)
 
Her er lillemor 6,4kg, aner ikke lengden men hun passer fint i 62. Str68 er alt for stort for oss foreløpig. Hun blir 13 uker på tirsdag. :)
 
3,5 måned nå. 67,5 lang og ca.8,5 kg. Han bruker 74 nå :) stor gutt :)

Jenta mi er like stor, vi vipper mellom 68 og 74. Bruker for det meste 68 enda, kommer an på klesmerke :happy: i arveklær etter storesøster går det mest i 74, da dette har krympa etter noen runder i både vaskemaskin og tørketrommel :p
 
11 uker i dag. Bruker endel i 56 enda, men har og begynt å bruke 62 for et par uker siden. Ikke vært på kontroll diden 6 ukers, så veldig spent på vekten :Heartpink
 
Har ei lita jente på 5 mnd å hun bruker 6-9 mnd. Nå er klærne hennes kjøpt på primark å de klærne jeg har til hu er merka med mnd.. men så er jeg i spania å er vell litt annerledes.
 
Hvordan kan 68 være for lite da? :p Gutten min veier ca det samme men er litt kortere og her er 62 mer enn stort nok xD

Kommer veldig an på om det er arvede klær eller nye. Men han er veldig lang i beina så det gjør at heldresser ikke alltid passer i 68. Og kan ikke bruke noe med fot da det sjeldent passer så bra. Så kjøper ikke nye ting i str 68 da. Men bretter heller litt opp 74 og bruker det jeg har som passer i 68.
 
Back
Topp