Klesskap

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Hva slags klesskap har dere? Fornøyd? Hvordan ser det ut?
Og er det noen som har erfaring med garderobeskap fra Coop obs bygg?

Har pax fra Ikea i walk-in-løsning. Eldste har et vanlig pax-skap med trådkurver, mellomste malm kommode og et kjolestativ, og minstemann har garderoben sin stappa ned i ymse skubb-bokser som står litt her og der :bag:
Skal på Ikea og utvide garderoben vår snart så skal han få ha tøyet sitt inne hos oss. Han får det minste soverommet, så da trenger vi ikke oppta plass der inne til tøy :)

Vi har skap fra IKEA. Jeg og mannen har soverom oppe og det er ikke ordentlig annen etasje, det er kun 1 rom og skråtak så vi har lagd selv. Men barna har IKEA skap, mener det er pax. De har ett skap hver med hyller og trådkurver også er ett skap med hengemulighet/ det skapet er delt på to med en hylle i midten så eldste har penklærne sin nederst og guttene har øverst. Så i alt 4 skap. De skapene er veldig høye og man kan jo lage dem som man vil. Vi har ikke de største delene men ikke de minste heller. Ikea har en del fine løsninger som jeg gjerne skulle hatt men pga romløsningen så får jeg ikke det jeg vil ha

Skyvedørsskap fra Fagmøbler til begge ungene. Sparer mye plass på å ha skyvedører, og så har vi kurver inni. Det blir lett å holde orden og lett å finne det man trenger.

Her har vi satt sammen garderobene til bonusbarna etter egne ønsker, i platsa-systemet til ikea. Oss voksne har pax garderobeskap, samt malm kommoder, fra ikea. Når lillegutt kommer, bruker vi ett av høyskapene fra pax, og innreder med klesstang øverst, skuffer til vanlige klær og så hyller til å ha bøker, bokser med leker osv i. På sikt er ønsket å ha ett eget rom med en stor garderobe hvor alle kan ha klærne sine samla, men det får bli i neste bolig :)

Her har alle pax fra Ikea. Veldig fornøyd. God kvalitet også kan man bygge skapet akkurat som man ønsker

Back
Topp