Klesskap

Ikke det du er ute etter sikkert, siden du sikkert skal ha et lite søtt et, men vi har Pax på barnerommene. Veldig praktisk med trådkurver til barnetøyet synes jeg, de øverste hyllene bruker vi til barnas sengesett, pledd, klær de har fått, men ikke vokst i enda osv, så er veldig glad i all den lagringsplassen. Eldstemann har også noen plastkasser nederst i det ene doble skapet sitt til lekeoppbevaring......

Ikke det du er ute etter sikkert, siden du sikkert skal ha et lite søtt et, men vi har Pax på barnerommene. Veldig praktisk med trådkurver til barnetøyet synes jeg, de øverste hyllene bruker vi til barnas sengesett, pledd, klær de har fått, men ikke vokst i enda osv, så er veldig glad i all den lagringsplassen. Eldstemann har også noen plastkasser nederst i det ene doble skapet sitt til lekeoppbevaring......
Det samme har vi :) Veldig praktisk, og så slipper vi å bytte ut skapet når gutten blir eldre og krever mer plass ;)

Vi skal kjøpe Hensvik garderobeskap. Jeg liker å henge klærne på kleshengere for å ha bedre oversikt. Jeg har vært innom H&M ved flere anledninger og fått gratis babykleshengere. Jeg synes de er veldig fine, og så liker jeg at alle er make. De klærne som ikke kan henges opp skal vi ha i kurver inni skapet. Slike firkantede kurver med stoff rundt. :)

Stuva fra Ikea, solide- god plass og skapdørene /skuffefrontene kan byttes i annen farge etterhvert om det skulle være ønskelig. Største vår har sine fortsatt

Back
Topp