klesskap som ikke er så dypt?

**Moonlight**

Forumet er livet
de fleste skapene jeg finner er 58-60 cm dype.Finnes det ingen som er mindre dype?funnet et,men det var veldig lavt i tilegg.Skal være på barnerom,så helst ikke så altfor dyrt heller.Er et lite rom så de dypeste vil ta veldig mye plass

jeg fant flere når jeg var på jakt etter det samme. (vi titta etter så nærme 50 cm som mulig) bare var innom nettbutikkene til møbelbutikkene i nærheten og titta på måla der. vi endte opp med et fra Ikea, men det er mer et garderobeskap enn klesskap til barnerom da.

Vi har noen fra IKEA som vi bruker på barnerommene. De er ikke så dype, men husker ikke målene.

Ungene våre har billy bokhyllen fra IKEA med dører på. Passer perfekt. Har festet en stang der inne slik at kjolen henger pent også.

Muskatt skrev:
Ungene våre har billy bokhyllen fra IKEA med dører på. Passer perfekt. Har festet en stang der inne slik at kjolen henger pent også.

hvordan dører da?

IKEA har pax-skap som er 37 cm dype tror jeg det er. Kan henge klær andre veien og dra stanga ut på en måte.

nå har jeg sett på pax skapene,og de som er ca 37 dype er perfekte...MEN,da finner jeg kun de som er over 230 høye,jeg må ha de som er 201(tror jeg det var)men de finner jeg da kun i 60 cm dybde.....Noen som er gode til å lete? :P

Back
Topp