Klesproblem!

dance

Flørter med forumet
Hva er det dere kler dere i da junijenter? j har litt klesproblem for tiden. tightsene som j har beg å bli litt trange nå ja. Har to mammabukser.
Har liksom ikke lyst å kle meg som en "dass" selv om j er gravid....
Men blir vel tunikaer nå til våren/sommeren kanskje? Noen andre forslag?
I dag er jeg 27 uker + 5 dager:0)) yuuuhuuu:=)
Klem til dere

Jeg kler meg i tights og lange topper/tunikaer. [:)] 

Nå er jeg så heldig at jeg er butikksjef i en klessbutikk som fører litt større str [;)] Så jeg har en del tunikaer og tightser som magen fint får plass i (den i fra før også) [:D]

Ej bruka tights og tunika. Eller mine vanlige bukse, me strekk på knappen. So he ej ei mammabukse i dongri. Å et par mammatoppa ej he kjøpt på H&M[:)]

Har et par mammabukser(jeans). De begynner å bli stramme så de er ikke så behagelig lenger :( Har lite å kle meg i og føler meg ikke så fresh om dagen. Men jeg orker ikke og gidder ikke bruke penger på klær som skal brukes i 2-3 mnd til..

Gratulerer med snart 28 uker.. [:D] Jeg føleger etter deg om en uke [;)]

Jeg går bare i tights for tiden, og noen lage gensere,topper og kjoler... gleder meg seriøst til våren setter i gang sikkelig så det blir varmt her... Da kan jeg hive på meg en kjole bare... DET skal bli digg..

Eneste mamma buksa jeg hadde har blitt for liten [:'(]

Gidder ikke kjøpe nye klær nå for bare ett par mnd så brukr det jeg har eller så kjøper jeg vanlige klær som er itt strettch i [:D]

jeg tenkte også å bruke tights og kjoler men alle kjolene har enten blitt for korte eller passer ikke i armer eller over puppa.. føler meg skikkelig bolle!! kjøpte to mammabukser ganske tidlig i svangerskapet og de begynner å stramme fælt i låra..  

Lurer på om jeg skal spørre sjefen om joggebukse på jobb er ok

Jeg bruker fortsatt stort sett det samme, men så har jeg uansett ingen bukser. Har alltid følt meg ubekvem og ufeminin i bukser, så jeg bruker bare kjoler, skjørt og tunikaer :) Og ullstrømpebukser nå som det er kaldt[:D]

Her går det mest i tights og tunika,men har også tre mammabukser i olastoff som jeg bruker innimellom[:)]
Om vi skal noe spesielt så pynter jeg meg vel gjerne litt mer med feks en kjole eller shorts,strømpis og tunika feks.
Er ikke like greit og finne noe man ser bra ut i lenger nei[8D]

Bruka fortsatt dei vanlige klea mine.. er i veke 27 no.. [:D]

Har handlet inn litt mammaklær, og lånt litt fra noen venninnner. Holdt på å bli gal av å ha bare to skjørt og tre bukser som gikk på. (Og det er lenge siden de buksene gikk igjen nå...) Men satser på å bruke de et svagerskap, så ser på det som en investering når mannen spør hvor mye jeg egentlig skal ha [:D]

ORIGINAL: MonicaMy

Aladin-bukser fra cubus og tights med tunika'er :) Åsså noen mammabukser i dongeri :) Men gleder meg til å bli kvitt magen å alt annet overflødig, slik at jeg kan bruke de gamle klena mine igjen :D

Dette bruker jeg å [:)] Mammabuksene greier jeg ikke ha på meg lenger, for det stoffet over magen sklir bare ned å irriterer meg [8D]

Jeg har MANGE diverse mamma bukser..
2 penbukser
4 dongeri
3 skjørt
3 baggy bukser..
Har fra sist svangerskap og fått av en venninne

Oventil bruker jeg lange singleter og vanlig tynne gensre..

Jeg må ut å kjøpe tights i større størrelse nå jeg [8D][:)] Men regner med at i sommer blir jeg bare til å bruke tunikaer. Kjøper klær jeg kan bruke etterpå også, siden jeg ALDRI kom tilbake i størrelsen jeg var (hoftene ble en god del breiere, det kan jeg jo ikke gjøre noe med).

Jeg er butikksjef på Lene V, og der har vi noen bukser som er litt baggy med strikk i livet. DIGGER DE! Så de går jeg med, ellers er det tights og tunica eller noen jeans fra h&m mamma avd. MEn fordelen med moten nå er at jeg stort sett kan bruke klærne i butikken, selv om det ikke er alt jeg kler lenger..

ORIGINAL: Zephyre

ORIGINAL: MamsenTilLucas

Dette bruker jeg å [:)] Mammabuksene greier jeg ikke ha på meg lenger, for det stoffet over magen sklir bare ned å irriterer meg [8D]

Ja, hva er det med det som stoffet som bare sklir ned? Hvorfor skjer det? Er det fordi strikken blir dårlig eller magen for stor? Det irriterer noe grenseløst!

Jeg vet, løsningen er å kjøpe de mammabuksene uten strikk,men med lavt liv de er kjempegode[:D]
sjekk her:
http://www.2wear.no/default.asp?pzOT=4&pzOI=220
både med og uten strikk [:D]
eller her:
http://www.lilletrille.no/shop.asp?p=25110237

[Svar på melding]

Går mykje i thights ej da for tida me lange toppa eller tunika.. Finne liksom ikkje so mykje fine kle å gå i her i ålesund! [8D]

Back
Topp