Klesmerker

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Jeg vet det er litt tullete og unødvendig, men synes likevel noen klesmerker til babyer er ekstra fine.
Litt dyrere enn h&m og cubus, men litt ekstra stas.

Jeg liker godt blant annet Hust & Claire, Hjorth Copenhagen, Joha og Lilleba.
Hvilke liker dere?
 
Er ikke tullete å synes at noen klær er finere enn andre vel! :) Og de du nevner er liksom ikke så voldsomt dyre. Verre med Burberry, Ralph Lauren og Armani - da syns jeg det begynner å bli tullete og unødvendig.. Jeg er enig i dine fire, og så liker jeg Ugly Childrens Clothing og Wheat! Men så elsker jeg Newbie også!
 
Liker Marmar, Mini rodini, Waddler,
Paz rodriguez, Ketiketa, Le Carrousel, Poppy Rose, Fun, Petit Batau, Nøstebarn, Serendipity organic, Lacoqueta og Pierrotlalune.

Kjøper alltid på salg, barnetøy har blott en slags hobby for meg. Selv on jeg nesten aldri kjøper noe...


Vi har ikke Lindex og Kappahl her, savner det veldig. Synes ikke Nameit eller H&M er noe særlig som er det de har av billig klær. Utvalget i den kategorien er dårlig her nede gitt..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Liker Marmar, Mini rodini, Waddler,
Paz rodriguez, Ketiketa, Le Carrousel, Poppy Rose, Fun, Petit Batau, Nøstebarn, Serendipity organic, Lacoqueta og Pierrotlalune.

Kjøper alltid på salg, barnetøy har blott en slags hobby for meg. Selv on jeg nesten aldri kjøper noe...


Vi har ikke Lindex og Kappahl her, savner det veldig. Synes ikke Nameit eller H&M er noe særlig som er det de har av billig klær. Utvalget i den kategorien er dårlig her nede gitt..


Sent from my iPhone using BV Forum
Der var mange merker jeg ikke hadde hørt om! Jeg liker også nøstebarn, skal hvertfall kjøpe noe ullklær der til høsten.
Titter ofte på barneklær på nett, men er ikke så ofte jeg kjøper noe:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg liker Newbie-serien til KappAhl veldig godt, Hust & Claire, Wheat og MeMiNi :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Newbie og hust & claire
 
Jeg vet det er litt tullete og unødvendig, men synes likevel noen klesmerker til babyer er ekstra fine.
Litt dyrere enn h&m og cubus, men litt ekstra stas.

Jeg liker godt blant annet Hust & Claire, Hjorth Copenhagen, Joha og Lilleba.
Hvilke liker dere?

I dag har HJORT lagersalg her, tenkte på deg da :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg virkelig elsker barneklær, har blitt en hobby nærmest. Digger å kle henne i fint tøy :)

Svigerfar kalte henne en liten jålejente!
Går aldri i body og strømpebukse.
Strømpebukse er det mest bortkasta jeg har kjøpt. Hun har brukt det en eneste gang til en kjole...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg virkelig elsker barneklær, har blitt en hobby nærmest. Digger å kle henne i fint tøy :)

Svigerfar kalte henne en liten jålejente!
Går aldri i body og strømpebukse.
Strømpebukse er det mest bortkasta jeg har kjøpt. Hun har brukt det en eneste gang til en kjole...


Sent from my iPhone using BV Forum
Synes strømpebukser er best jeg, for nå sparker hun bare av seg sokkene. Trodde også strømpebukse var unødvendig til sånne små, men hi arva noen og etter jeg begynte å bruke de er det det vi har brukt mest.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Vi bruker og som regel bare body og stømpebukse. Veldig enkelt og deilig. Ingenting som blir sparka av og ingenting som kryper opp under armene :)
 
Har tynne ullsokker bla fra lillelam, de verken sklir eller blir sparket av.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Syns Name it er så veldig delt opp i gutt og jente jeg. Rosa, lilla og prinsesser til jente, lyseblått, biler og traktor til gutt. Lite grønt, grått og beige til de helt minste der; sånne farger jeg liker. Men jeg liker buksene på Name it da! :)
 
Syns Name it er så veldig delt opp i gutt og jente jeg. Rosa, lilla og prinsesser til jente, lyseblått, biler og traktor til gutt. Lite grønt, grått og beige til de helt minste der; sånne farger jeg liker. Men jeg liker buksene på Name it da! :)
Enig ser altså, veldig sukkersøtt. Liker sterke farger jeg!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Syns Name it er så veldig delt opp i gutt og jente jeg. Rosa, lilla og prinsesser til jente, lyseblått, biler og traktor til gutt. Lite grønt, grått og beige til de helt minste der; sånne farger jeg liker. Men jeg liker buksene på Name it da! :)
Synes de har mye glorete og lite til baby! Hender jeg finner noen der (er jo eneste alternativet til billig tøy her utenom HM).


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tror vi skal prøve å dra en tur på Norwegian Outlet i Vestby i sommer, de har jo hvertfall Polarn O. Pyret og Noa Noa.
Har tenkt på å dra dit noen ganger, men det har jo aldri passet.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Shoppa (les:mamma) shoppet litt fra Serendipity i helga, det var 25 %
Må bare få vaska det nå da, lettere sagt enn gjort.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Synes de har mye glorete og lite til baby! Hender jeg finner noen der (er jo eneste alternativet til billig tøy her utenom HM).


Sent from my iPhone using BV Forum

Har ikke dere Next i Danmark? Eller er det kanskje bare billig i England?
 
Back
Topp