Kleskrise!

Vil bare si at for min del er molly-buksene fra gina veldig gode, men de ser helt forferdelige ut hvis man ikke har stram mage.. jeg MÅ bruke lange topper som dekker magen i de, sitter ikke fint der.. :(
Jeg fikk skikkelig muffinstopp. Ble litt deppa innpå prøverommet..

Haha ja det er akkurat sånn hos meg også! Synd, for de er kjempegode å ha på og veldig billige.. og fine på rumpa!
Mm :( Skal ta en tur å prøve den Floyd buksa og evt bestille en sånn Lee bukse for å teste. Må jo ha noe å gå med. Klær ass...

Samsøe har litt bomberjakker i år mener jeg, men de kaller det cardigan hvis du søker etter dem[emoji5] (Så kan jo hende de er litt tynne for å kalles vårjakke)
Edit: noen av dem står som cardigan, noen som jacket.
Jeg syns feks denne er fin http://www.samsoe.com/de/woman/apparel/jackets-and-coats/cara-cardigan-7945/F17215200.html?cgid=b2c_w_dw_jackets&dwvar_F17215200_color=DARK SAPPHIRE&dwvar_F17215200_size=XXS
[emoji5]
Den var lekker!!! Har bestilt en fra Nelly nå, så tester den først, men skal absolutt ha den der i bakhodet :)

Får vel bare bite i det sure eple å venne meg til det hehe... Lest at mammabukser var trendy [emoji23] Høyt liv, lys denium og smale bein. And I quote; "Det skal se ut som du har vært i skapet til moren din". [emoji23][emoji23][emoji23]
Haha [emoji23][emoji87]

Back
Topp