Kleskrise!

LykkeligGift

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Januar 2017
På tide å ta tak [emoji23] Har omtrent ikke kjøpt et plagg siden jeg sluttet på pillen og brukte de fleste klærene mine under graviditeten. Så de er både strukket ihjel og utvasket. Føler meg skikkelig ufresh [emoji85] Så nå skal det shoppes! Trålet nelly.com igår, men er usikker på hva jeg skal begynne med.

Det jeg trenger:
- Basic topper
- Bukser som ikke glir ned når jeg bøyer meg
- Gensere som ikke har noe stæsj på (udigg for babyen å ligge på haha)
- Vårjakke (lyst på en bomberjakke)
- Regnjakke (min er 15år haha)

Er det noen med svart belte i shopping som har lyst til å hjelpe meg? :)

Tips om nettbutikker tas imot med takk og tips om konkrete plagg hoppes det i taket over :D Bukse vil jeg kjøpe i butikk foresten. Og jeg er stort sett på kjøpesentere hver uke, så jeg kan gå i en butikk også altså haha..

Noen som vil hjelpe? :D

Floyd bukser!!! Ikke de billigste men heller kkke de dyreste. De som er høyest i livet. Jeg kjøper ikke annet lenger. Sklir ikke ned når man bøyer seg som er viktig for oss som bøyer oss masse nå og i fremtiden feks på lekeplassen. Ellers er de så høye i livet at de gir en liten holdinn effekt, genialt for oss som ikke blei like flate igjen etter fødsel. Kjøp de med stretch. Nb; les vaskeanvisning og ikke bruk tøymykner

Selv har jeg funnet gode myke og fine basic gensere på HM

Floyd bukser!!! Ikke de billigste men heller kkke de dyreste. De som er høyest i livet. Jeg kjøper ikke annet lenger. Sklir ikke ned når man bøyer seg som er viktig for oss som bøyer oss masse nå og i fremtiden feks på lekeplassen. Ellers er de så høye i livet at de gir en liten holdinn effekt, genialt for oss som ikke blei like flate igjen etter fødsel. Kjøp de med stretch. Nb; les vaskeanvisning og ikke bruk tøymykner

Takk for tips!! De må jeg sjekke ut :) Det er en egen butikk sant?

H&M synes jeg har ganske dårlig kvalitet på barneklær. Er de bedre på voksenklær?

Jeg elsker også floyd buksene. Er noen helt fantastiske til 800 med og stretch og høyt liv. Verd hver en krone.

Jeg må også shoppe, trenger egentlig helt ny garderobe :p

Hvilke butikker har Floyd?

Zalando.no bare bestill masse greier hjem, prøv og send tilbake det du ikke vil ha[emoji2] Ambefaler lee skyler med høyt liv [emoji2]

For noen uker siden tipset noen av jentene Molly buksene fra gina tricot. Kjøpte de for noen dager siden, 3 stk. Høye i livet, masse stretch i. Helt suverent :)

For noen uker siden tipset noen av jentene Molly buksene fra gina tricot. Kjøpte de for noen dager siden, 3 stk. Høye i livet, masse stretch i. Helt suverent :)
Prøvde de igår. Satt bra på, men var noe herk å bøye seg i. Men jeg har aldri eid en bukse med høyt liv, så det er vel kanskje bare uvant.

Prøvde de igår. Satt bra på, men var noe herk å bøye seg i. Men jeg har aldri eid en bukse med høyt liv, så det er vel kanskje bare uvant.
Ja tror det er vane sak. Syns også var litt vanskelig å sitte i de, hjemme er det mye joggis for tiden så i dag tok på de buksene for å bli vant med høyt liv hahahaha

Ja tror det er vane sak. Syns også var litt vanskelig å sitte i de, hjemme er det mye joggis for tiden så i dag tok på de buksene for å bli vant med høyt liv hahahaha
Får vel bare bite i det sure eple å venne meg til det hehe... Lest at mammabukser var trendy [emoji23] Høyt liv, lys denium og smale bein. And I quote; "Det skal se ut som du har vært i skapet til moren din". [emoji23][emoji23][emoji23]

Får vel bare bite i det sure eple å venne meg til det hehe... Lest at mammabukser var trendy [emoji23] Høyt liv, lys denium og smale bein. And I quote; "Det skal se ut som du har vært i skapet til moren din". [emoji23][emoji23][emoji23]
  :hilarious::hilarious::hilarious:

Vil bare si at for min del er molly-buksene fra gina veldig gode, men de ser helt forferdelige ut hvis man ikke har stram mage.. jeg MÅ bruke lange topper som dekker magen i de, sitter ikke fint der.. :(

Back
Topp