Kleskjøp

maiine

Glad i forumet
Novemberbarna 2021
Hei!

Dere som har små fra før, har dere noen tips til innkjøp? :)

Har kjøpt noen bodyer i 50 & 56, både ull og bambus. Og ei lita bukse.

Siden vi får sommerbaby lurer jeg på om det finnes skjørt til så små? Tenker det er luftig og deilig med en body :)

Hei!

Siden vi får sommerbaby lurer jeg på om det finnes skjørt til så små? Tenker det er luftig og deilig med en body :)

Jeg synes skjørt og kjole til så små er ekstremt upraktisk. Søtt når de bæres, men bare i veien ellers. Må evt bli en kjolebody, hvor skjørtet henger fast i bodyen. :)

Hei!

Finnes skjørt ja, men som mamma09og19 sier så er det veldig veldig upraktisk! En liten body er nok det beste hvis det blir veldig varmt. Ellers bara tynne bomullskläder är nok det son kommer brukes här.

omlottbody är det bästa till dem nyfödda. Dem är vanligtvis ganska traumatiserade efter födseln og liker som oftast ikke att man drar kläder över huvudet på dem, så det prövar iaf jag att undvika!

Anbefaler deilige, myke klær i bomull og bambus. Omslagsbodyer, tights og noen sparkebukser. Og helpysjer - sjekk ut Lilleba sine, så deilige!

Bodyer i bomull eller bambus (jeg elsker bambus!). Jeg foretrekker hele pysjer og sparkebukser da jeg føler at todelte plagg på så små ofte sklir fra hverandre. Tynn bomullslue med solbrem på brukte vi veldig mye. Vi brukte kjoler når det var noe spesielt vi skulle, men til daglig ble det som oftest en body og tights/myk bukse.

Eg har brukt mykje berre bodyer til mine små i sommervarmen :)
Det finnes og skjørt og kjoler ja! Eg har brukt det ein del, men veit om ein del folk som synes det berre er travelt :)
Ein må vel sjå an sjølv.
Bomull og ull er gull!
Ull er temperaturregulerande så kan brukes året rundt :)

Jeg og brukte bare body og strømpebukse på min. anbefaler bambus, de er så lett og ledige :)

"omslagsbody" i starten er lurt ja, som nevnt over her. Minstemann ble sittende med press over øynene og nesa mellom to pressrier, fikk hoven nese, øyne og hematom. Rød på begge øynene og blåøyne + blå nese. Han var veldig øm den første uka stakkars. :(

Har kjøpt første sett med klær. En omslagsbody og bukser i gammelrosa? Eller ser mer ut som fersken syns jeg. Ville ha ett jenteplagg kjøpt fra oss, regner med vi kommer til å få masse, så mulig vi kjøper mest kjønnsnøytrale ting, og en del større størrelser. :) Og godt mulig det ikke blir bruk for buksa, men om det trengs så matches den.
Har forøvrig kjøpt stort sett omslagsbodyer, og det samme har mamma. :)

Jeg elsket omslagsbodyer i starten! Helt genialt å brette bodyen rundt babyen istedenfor å hale og dra i armer og hode :p Akkurat å dra et lite skjørt utenpå er vel ikke så mye styr, eller som flere har nevnt body hvor skjørtet sitter fast, men tror ikke jeg har sett sånne som omslagsbody...

Bodyer i bomull eller bambus (jeg elsker bambus!). Jeg foretrekker hele pysjer og sparkebukser da jeg føler at todelte plagg på så små ofte sklir fra hverandre. Tynn bomullslue med solbrem på brukte vi veldig mye. Vi brukte kjoler når det var noe spesielt vi skulle, men til daglig ble det som oftest en body og tights/myk bukse.
Hvor kjøper man klær i bambus? Har bare hørt om tufte sine boxere :hilarious:

Hvor kjøper man klær i bambus? Har bare hørt om tufte sine boxere :hilarious:

lilleba och hust&claire har og bambusklær till barn... bara man er villig å betala i dyre dommer. Hutlösa priser spör du mig, men mange betalar for det. Greit å ligge ett steg före och handla när det är salg.

Er opphørssalg på bamboline.no nå. 50% på alt. Er ikke store utvalget, men. :) Bambusklær.

Skal ikke kjøpes ihjel denne gangen iallfall ;) får annet kjønn nå og annen årstid, så må nytt til. Omslagsbodyer, kort og langermede, tynne bukser :)

Back
Topp