Kleshengere

Lykke!!!

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Hvor får man kjøpt enkle hvite Kleshengere for barn? De billigste jeg har funnet er 29 per stk på ClasOlson.

Jeg ber alltid om å få med kleshengeren når jeg handler, så nå har vi veldig mange. Henger jo ikke opp bodyer og sånn, så kleshengerene fra dem blir hengende i skapet til "henge-opp-klær" :)

Sniker fra september ;)
De har fine kleshengere til barn på Jysk.
De er billige men holder faktisk :)

Jeg har kjøpt små lyse lilla på Søstrene Grene.
Der hadde de flere farger :)

Jeg ber alltid om å få med kleshengeren når jeg handler, så nå har vi veldig mange. Henger jo ikke opp bodyer og sånn, så kleshengerene fra dem blir hengende i skapet til "henge-opp-klær" :)
Så lurt!! Trodde ikke vi gikk lov å få dem jeg:(

De har ikke på Nille eller clas Olsson her i strøket:P
Så ikke noe på ikea heller..

Får bestille noen med perler på da;)

IKEA :)

Har kjøpt i tre på IKEA. Har og fått med meg ein heil bærepose frå H&M når eg spurte der ;)

Jobber i klesbutikk og ofte folk spør. Pleier å si at de kan få jeg :) så lenge vi har nok til de nye klærne som skal ut i butikk , og pleier egentlig sjeldent å være problem :)

Jobber i klesbutikk og ofte folk spør. Pleier å si at de kan få jeg :) så lenge vi har nok til de nye klærne som skal ut i butikk , og pleier egentlig sjeldent å være problem :)
Spurte på lindex i går og fikk med meg en haug med kleshengere i plast som de alikevel bare kaster:D
Får sjekke ikea igjen så jeg får noen i tre også:)

Spurte på lindex i går og fikk med meg en haug med kleshengere i plast som de alikevel bare kaster:D
Får sjekke ikea igjen så jeg får noen i tre også:)
Der ser du!!! :) Ja vil ha i tre jeg også, selvom de tar mer plass :)

Back
Topp