Hel1 Glad i forumet Mailykke <3 10 Mar 2014 #1 Noen som vet hvor man kan kjøpe kleshengere til babyklær? Sent from my iPhone using BV Forum
GonnaBee Elsker forumet Mailykke <3 10 Mar 2014 #2 Har kjøpt både på Ikea og Søstrene Grene. Spør om å få med hengerne når du kjøper, noen butikker synes det er greit.
Har kjøpt både på Ikea og Søstrene Grene. Spør om å få med hengerne når du kjøper, noen butikker synes det er greit.
Cakegirl88 Forelsket i forumet Mailykke <3 11 Mar 2014 #3 Living ;-) Sent from my iPhone using BV Forum
Anna• Gift med forumet Tilgangsansvarlig Mailykke <3 VIP Himmelbarn Marsboerne2017 11 Mar 2014 #4 Jeg har kjøpt hvite klassiske små babyhengere til klesskapet, på åhlens. Pluss noen små søte perle babyhengere fra Lisbeth Dahl. Til pynt Også har jeg kjøpt disse små stjernehengerne fra jollyroom.
Jeg har kjøpt hvite klassiske små babyhengere til klesskapet, på åhlens. Pluss noen små søte perle babyhengere fra Lisbeth Dahl. Til pynt Også har jeg kjøpt disse små stjernehengerne fra jollyroom.
*sparkling* Katteelsker Mailykke <3 11 Mar 2014 #5 Har kjøpt noen, ellers så spør jeg i butikkene. I de fleste butikkene vi handlet ii usa, fikk vi med søte kleshengere.
Har kjøpt noen, ellers så spør jeg i butikkene. I de fleste butikkene vi handlet ii usa, fikk vi med søte kleshengere.
L Lykke.nr2 Lykkeliten Mailykke <3 11 Mar 2014 #6 Har noen fra IKEA, europris og Chlas Olsson. Ikke de peneste å se på, om du er ute etter "pynt"
S Spent-mamma :) Elsker forumet Mailykke <3 12 Mar 2014 #7 Jeg har også de med stjerne på fra jollyroom, men har sett at Clas Ohlson har noen hvite plaine Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg har også de med stjerne på fra jollyroom, men har sett at Clas Ohlson har noen hvite plaine Sent from my iPhone using BV Forum