Klesbutikken Lager157

Ønskebarnnr2

Gift med forumet
Det er visst en svensk kleskjede som kommer til Norge. De har allerede butikk i Oslo, og i november åpner det en i Sandnes i Rogaland. Jeg har vært inne på nettsiden til Lager157 å klærne ser faktisk fine ut. De er også billige. Og jeg liker å handle klær billig, hvis det er god kvalitet da.

Men så lurer jeg på, er det noen som har kjøpt klær fra den butikken før i Sverige eller i Oslo? Hvordan er kvaliteten på klærne? Er likt som Primark? Og kommer dere til å handle på den butikken når den kommer til der dere bor?

Det er visst en svensk kleskjede som kommer til Norge. De har allerede butikk i Oslo, og i november åpner det en i Sandnes i Rogaland. Jeg har vært inne på nettsiden til Lager157 å klærne ser faktisk fine ut. De er også billige. Og jeg liker å handle klær billig, hvis det er god kvalitet da.

Men så lurer jeg på, er det noen som har kjøpt klær fra den butikken før i Sverige eller i Oslo? Hvordan er kvaliteten på klærne? Er likt som Primark? Og kommer dere til å handle på den butikken når den kommer til der dere bor?
Har kjøpt litt når jeg har kjørt over grensen :) visse plagg er helt greie!
Av dameklær synes jeg det er mye acryl og det liker jeg ikke. Barneklær har vært ok, basic og greit! Funk heter vel ytterplagg-kolleksjonen og de holder fint. Er mann medlem er det ofte tilbud, utsalgene er ok med fine priser. Har t-shirts til barna i forskjellige farger, fin strekk i dem og de er pene etter vask. Størrelsene er typ 90,100,110,120,130,140,150 (barne) og de liker jeg - mine har altid passet så dårlig i x-x størrelser.

Mannen har jeans derfra og han liker dem. Fin fasong og de kostet bare 200,- pr stk på tilbud. Barneklærne har jeg vært fornøyd med til hverdagsbruk. Har ikke prøvd noe annet enn noen topper og gensere vel og merke, men fasong og trykk har holdt seg greit. Dem hadde masse fine topper o.l. er til dame også, men hadde med meg mann og barn da jeg var der, så hadde dessverre ikke så god tid. Kan godt tenkte meg å reise tilbake for å titte når jeg er alene. ;)

Vi handler en del der og selv mannen som er Kresten på klær har fått sansen for klærne der.
Ungene her sliter ut klær før de blir vokst i fra når det er handlet på f.eks. H&M, men vi har enda tilgode å slite ut eller ødlegge klær før de blir vokst i fra i fra 157.
Jeg handler og mye basisplagg og andre plagg, men har opplevd at to av plaggene krympet veldig i vask. Dette var en stoffbukse og en hettegenser.

Vi handler en del der og selv mannen som er Kresten på klær har fått sansen for klærne der.
Ungene her sliter ut klær før de blir vokst i fra når det er handlet på f.eks. H&M, men vi har enda tilgode å slite ut eller ødlegge klær før de blir vokst i fra i fra 157.
Jeg handler og mye basisplagg og andre plagg, men har opplevd at to av plaggene krympet veldig i vask. Dette var en stoffbukse og en hettegenser.
Så bra at det er så god kvalitet på klærne derfra. Og prisene minner meg litt om Primark-priser. Billige klær og grei kvalitet, ingenting er bedre :-) Gleder meg til den butikken kommer til Sandnes om ca. en mnd ☺️

Aldri hørt om. Har du link?

Har kun handlet der en gang til barna og er fornøyd med det vi kjøpte. Skal nok innom neste gang vi er i Sverige også.

Back
Topp