Kles vask

tipp

Forumet er livet
Må si det at jeg trodde jeg vasket masse klær fra før[&:]....men... der tok jeg feil der[:'(]. Føler den maskinen går i et hele tiden. Det var en periode Melinda gulpet opp all maten, men det gjør hun ikke så mye nå lengre. Så det er blitt litt mindre vasking. Men mer enn nok...

merker dere forskjell

syns ikke jeg gjør anna jeg..[:)]

Vasker mye, mye mer enn før ja!! Men før var vi bare 2 voksne da...

Ja, d er jo skjønne de små klærne. Her i huset bruker vi Blenda

Vaskemaskin og tørketrommelen går stort sett hele tiden!

Bruker Omo her!

noen kan reagere på parfyme trur jeg,men det finner du jo fort ut..vi bruker omo også tørker jeg det i trommelen,da blir de mjuke.bruker ikke skyllemiddel[:)]

Jeg tørker alle klær i trommelen. Trenger ikke tøymykner da

Vasker klær hele tida. Bruker Blenda Sensitive og tøymykner uten parfyme. Sikkert bare innbilning, men vil ikke at unga skal få allergier av å bruke "vanlig" tøymykner. Bruker Omo color på kulørt tøy.

Har ikke merket noe til så mye ekstra klesvask enda, selv om Tuva gulper en del.. Men så er hu bare 13 dager gammel (skulle vel egentlig vært på maiforumet men trives så godt her [:D]), så merker vel mer til det etter hvert.

Bruker Nautral vaskemiddel og skyllemiddel, er selv allergisk mot parfyme og vil derfor gi henne en god start.. bare sånn i tilfelle.. og jeg tromler alt babytøy jeg tror ikke krymper, det blir så bløtt og fint av det [;)]

ORIGINAL: lekki

heldig du som har trommel,her tørkes det overalt føler eg

Fikk den for ikke så lenge siden. beste gaven jeg har fått på kjempe lenge. Du får ønske deg en sånn. Sparer masse tid. Men når det er som og fint vær, så hnger jeg klærne ut

Jepp...blir en del mer vask ja...men bruker selv Comfort Creme eller Sommerfrisk som tøymykner...Omo Color...Omo (for hvite klær) og Vanish Oxi Action (pulver) på hvite klær hvis dem er ekstra skitne..og det FUNKER som fy[;)]

ORIGINAL: tipp

Men når det er som og fint vær, så hnger jeg klærne ut

Åssen er det å henge tøyet ut da, i forhold til allergi? Tenker at det er jo så mye pollen og dritt som flyr rundt i lufta. Ikke noe særlig å ha det i klærne.. tenker jeg da??

ORIGINAL: Ida123

ORIGINAL: tipp

Men når det er som og fint vær, så hnger jeg klærne ut

Åssen er det å henge tøyet ut da, i forhold til allergi? Tenker at det er jo så mye pollen og dritt som flyr rundt i lufta. Ikke noe særlig å ha det i klærne.. tenker jeg da??

har ikke tenkt på det egentlig. Når Ine var baby så tørket alle klærne på stativet, både ute og inne. Merket ikke noe forskjell.

Back
Topp