Skal på gravid fotografering i morgen,HVA skal jeg ha på meg? vil være litt pynta,men ikke overdrevent heller..
Tips mottas me takk!
Tips mottas me takk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal ta "naken bilder" (kommer ikke på hva d egentlig heterJeg ville satsa på et pent stort sjal/skjerf, så trenger du ikke merkimono?
Intimbarbering har jeg ikke sjangs til å få til nå,og gubben tør ikke å gjøre dIntimbarbering og en diger sløyfe rundt magen?
Velg ut de fineste hverdags-gravideklærne du har. I sort kommer kanskje magen dårlig fram, samme mwd klær med for mye mønster. Ensfarget lysere topp.
Har bare googla gravid foto,at jjeg ikke gar tenkt på å sjekke instagram da! takk!Huff ikke sløyfe rundt magen..
Har du prøvd å se på instagram feks for inspirasjon?
Sent from my iPhone using BV Forum
Hvis jeg er fraværende innpå her i morgen,så er d fordi jeg har døddHuff
Uten klær?
Hadde dødd
Syns hvit topp og blå jeans er veldig fresht og passer bedre enn søte sommerkjoler etc til slike fotos
Hvis jeg er fraværende innpå her i morgen,så er d fordi jeg har dødd
Synes d kan være fint med en hvit blondekjole,lagde album til sambo i fjor sommer med det,falt i smak d gitt![]()
Han her ville lage collage av bildeneSå koselig!
Tror nok han her hjemme hadde lurt på hva han "skulle med det, liksom?"
den var ikke dum,d kan jo begge ha på daEvt bare jeans?
Ja jeg liker dongeri![]()

Jeg er heldigvis lys i huden daNoe med lyse farger og enkelt snitt, det syns jeg gjør seg godt på fotografbilder. Og er relativt tidløst.
Jeg er heldigvis lys i huden da
Altså, ser den der kan mistolkes,men du skjønner nok hva jeg mener.
Var barbert fra top to (camel)toe, så bildene bør være bra da ja!Ser nå at tråden er fra i går.Fjøsdress og netto funker
![]()
Hahah. lyse farger og enkelt snitt. Tjohei.
Håper bildene ble bra!![]()