Kles tips:)

bondemamma85

Forumet er livet
❤Januarlykke 2022❤
Skal på gravid fotografering i morgen,HVA skal jeg ha på meg? vil være litt pynta,men ikke overdrevent heller..
Tips mottas me takk!:D

Jeg ville satsa på et pent stort sjal/skjerf, så trenger du ikke mer :p kimono?

Jeg ville satsa på et pent stort sjal/skjerf, så trenger du ikke mer :p kimono?
Skal ta "naken bilder" (kommer ikke på hva d egentlig heter:P),så har kunna tenkt meg å hatt et gjennomsiktig sjal da,for de har ikke d i studio?glemte jo selvfølgelig å spørre om d...:P
Men vil også ha et antrekk,litt finere enn skjorte og tights liksom:P

Intimbarbering og en diger sløyfe rundt magen? :)

Velg ut de fineste hverdags-gravideklærne du har. I sort kommer kanskje magen dårlig fram, samme mwd klær med for mye mønster. Ensfarget lysere topp.

Intimbarbering og en diger sløyfe rundt magen? :)

Velg ut de fineste hverdags-gravideklærne du har. I sort kommer kanskje magen dårlig fram, samme mwd klær med for mye mønster. Ensfarget lysere topp.
Intimbarbering har jeg ikke sjangs til å få til nå,og gubben tør ikke å gjøre d:wideyed:
Får ta med litt av hvert da kanskje:)

Huff ikke sløyfe rundt magen..
Har du prøvd å se på instagram feks for inspirasjon?

Sent from my iPhone using BV Forum

Huff

Uten klær?

Hadde dødd :-P

Syns hvit topp og blå jeans er veldig fresht og passer bedre enn søte sommerkjoler etc til slike fotos

Huff

Uten klær?

Hadde dødd :p

Syns hvit topp og blå jeans er veldig fresht og passer bedre enn søte sommerkjoler etc til slike fotos
Hvis jeg er fraværende innpå her i morgen,så er d fordi jeg har dødd:P
Synes d kan være fint med en hvit blondekjole,lagde album til sambo i fjor sommer med det,falt i smak d gitt;)

Hvis jeg er fraværende innpå her i morgen,så er d fordi jeg har dødd:p
Synes d kan være fint med en hvit blondekjole,lagde album til sambo i fjor sommer med det,falt i smak d gitt;)

Så koselig!

Tror nok han her hjemme hadde lurt på hva han "skulle med det, liksom?"

Noe med lyse farger og enkelt snitt, det syns jeg gjør seg godt på fotografbilder. Og er relativt tidløst.

Jeg er heldigvis lys i huden da;)
Altså, ser den der kan mistolkes,men du skjønner nok hva jeg mener.

Ser nå at tråden er fra i går. :P Fjøsdress og netto funker :P

Hahah. lyse farger og enkelt snitt. Tjohei.

Håper bildene ble bra! :)

Back
Topp