Kles str

babymirakel

Oktobermirakel, ønske om bitteliten <3
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
Hva bruker deres nå? Mi må opp i 56 i bukser og heldresser :( men bruker forsatt bomulls bodyer og genser jakker i str 50 :) 11 uker i morgen ♡

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Her brukte vi aldri str 50 :P Han nærmer seg 7 kilo og bruker noe i 62, og endel i 68 :) Skikkelig storkar :D Jeg husker godt hvor utrolig leit jeg syntes det var når jeg pakket bort storebrors klær i begynnelsen :P ;) Ble helt tårevåt! Nå synes jeg det er gøy, fordi da kan jeg klatre opp på loftet å hente nye esker med klær, og det er jo så gøy å se hva jeg har pakket ned etter storebror :love2

Her har vi pakket bort alt i str 56 hadde kun noen plagg i str 50 men ble kun brukt en gang eller to. Nå går det i str 62 men må nok begynne med str 68 snart da hun er lang i ryggen ;) det et leit å rydde vekk klærne men jammen meg godt at de vokser også :)

Her bruke vi str 62 og det virke så det hold enda ei goooood stund... ho blir 3 mnd den 26 ;)
( bruker noen få i str 56 som er litt store i str...)....
Trur ho e rundt 6 kilo no... Hadde ho på vekta lamme meg i går....

Så eg syns jo ho e kjæmpe lita sånn me tankenpå at storebror'n va 6 kilo på 6 ukers kontrollen...

Gutten min bruker 68, har kun igjen et par plagg i 62 som er store i størrelsen.
I romjulen veide han rett i underkant av 7 kg, så er spent på 3 mndrs kontrollen i morgen. Han var 3 mndr akkurat på søndag som var ;)

Vår gutt bruker nå 62 og 68:)
Er nå ca 6,5 kg og 62,5 cm lang, men er nå snart 4 mnd. Kom ca 5 uker før termin, men var nesten 3,5 kg likevell ;)

vår gutt er hele 7, 7 kilo og 66 cm alt! er 3 mnd og 3 dager. Han bruker noe i 68, men mest 74! og han var absolutt ikke stor da han kom: 3560 gram og 51 lang:)

Sniker litt fra november jeg føler at vi passer bedre inn her selv om lille gutt først ble født 20 november. 8 uker i dag og bruker str 62 og 68 da noe i 62 begynner å bli for smått. Var på 6 ukers kontroll for 1 uke siden og da var han 61cm og 6910g. Han var stor men ikke enorm når han ble født, 4100g og 54cm. Vi rakk så vidt å bruke klær i størrelse 56 og har nesten hoppet over 62 i stor grad gått fra 56 til 68.

Bruker 68 :-) ull kan han ha i mindre str siden det er så tøyelig.. Har faktisk ullbukser i str 50 som vi fortsatt bruker :-P

Han var 64 cm og 7080 gram på mandag :-)

Sent from my GT-P7500 using BV Forum mobile app

her brukte hun 50 lenge, nå har vi så vidt vært innom 56 (par uker), men pakket det bort nå, nå går det i 62 og noen få plagg (små bodyer, pysjer osv) i 68 :-) synes det var litt trist i dag når jeg begynte å pakke bort de små søte plaggene hehe
var på 3 mnd kontroll i dag og hun er 6540g og 62,5 cm :-)

Bruker mest 62, noe i 56 og 68. Men det meste i 56 er for lite nå. Litt trist å pakke bort det som blir for smått, for er så mye vi nesten ikke har fått brukt :(
Men så er det også morro å endelig kunne bruke det som har ligget i skuffen og ventet på å bli brukt også da :p

Også får jeg så dårlig samvittighet når det er noen klær vi har fått i gave som vi ikke har fått brukt eller ønsker å bruke så mye av ulike grunner.
(f.eks. farge, gensere eller klær med hette på)
Bare jeg som har dårlig samvittighet for sånt? :p

Også får jeg så dårlig samvittighet når det er noen klær vi har fått i gave som vi ikke har fått brukt eller ønsker å bruke så mye av ulike grunner.
(f.eks. farge, gensere eller klær med hette på)
Bare jeg som har dårlig samvittighet for sånt? :p
Nei, det er ikke bare du. Gutten her har vokst så fort at det er mange klær vi har fått i gave som ikke har blitt brukt eller knapt har blitt brukt. Og som du sier, upraktiske plagg med hette, luer med dårlig passform osv. Jeg har et stort dilemma med ene gaven han fikk til dåpen nå... Et armbånd med hjerter på, som i mine øyne er et jentearmbånd og som jeg aldri i verden kan se for meg at jeg kommer til å bruke på ham. Storesøsteren har akkurat samme og hun bruker det mye :P Han har fått det av tanten sin, og jeg er så redd hun blir lei seg hvis vi bytter det. Men det er et altfor dyrt armbånd til å beholde bare for å gjøre noen til lags også. Isj, så vanskelig!

Nei, det er ikke bare du. Gutten her har vokst så fort at det er mange klær vi har fått i gave som ikke har blitt brukt eller knapt har blitt brukt. Og som du sier, upraktiske plagg med hette, luer med dårlig passform osv. Jeg har et stort dilemma med ene gaven han fikk til dåpen nå... Et armbånd med hjerter på, som i mine øyne er et jentearmbånd og som jeg aldri i verden kan se for meg at jeg kommer til å bruke på ham. Storesøsteren har akkurat samme og hun bruker det mye :p Han har fått det av tanten sin, og jeg er så redd hun blir lei seg hvis vi bytter det. Men det er et altfor dyrt armbånd til å beholde bare for å gjøre noen til lags også. Isj, så vanskelig!
Æsj da, skjønner dilemmaet ditt der ja!
Vi har også fått et par smykker til mini, men hun er jo jente, så da passer det jo bra :)
Klær er liksom ikke den store utgiften for giver ift til et smykke, rundt regnet..
Men hun skjønner det vel om du nevner at jenta har samme armbånd, tror du ikke? Smykker og gaver er ikke så lett til disse små altså..

Æsj da, skjønner dilemmaet ditt der ja!
Vi har også fått et par smykker til mini, men hun er jo jente, så da passer det jo bra :)
Klær er liksom ikke den store utgiften for giver ift til et smykke, rundt regnet..
Men hun skjønner det vel om du nevner at jenta har samme armbånd, tror du ikke? Smykker og gaver er ikke så lett til disse små altså..
Sambo mente vi bare skulle si det som det var og spørre om hun ville være med å bytte det. Vet ikke helt, jeg kvier meg for hele situasjonen, men får vel bare hoppe i det. Er dumt å sitte på noe som ikke blir brukt i alle fall.

Fant ut at ting med ben kan pakkes bort i str 56 :O ikke brukt dette på lenge men hun har skutt i været så kun bodyer hun kan bruke i str 50/56 :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Bruker for det meste str.68, men også noe i 62 enda:) Han veide 6010g på 3.mnd. kontroll, men var da kun 2,5mnd. Er 3mnd 22okt;)

Bruker str 68, men har kjøpt pysj i str 74 i dag ;) Hun var 3 mnd på lørdag og vi skal til 3 mnders kontroll i morra :D Spent på lengden!!

Jeg har måtte begynne smått å pakke bort 62;) lang gutt her også, så har begynt med noe i 68 :) han er 3 mnd.

Back
Topp