Hva bruker deres nå? Mi må opp i 56 i bukser og heldresser men bruker forsatt bomulls bodyer og genser jakker i str 50 11 uker i morgen ♡
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, det er ikke bare du. Gutten her har vokst så fort at det er mange klær vi har fått i gave som ikke har blitt brukt eller knapt har blitt brukt. Og som du sier, upraktiske plagg med hette, luer med dårlig passform osv. Jeg har et stort dilemma med ene gaven han fikk til dåpen nå... Et armbånd med hjerter på, som i mine øyne er et jentearmbånd og som jeg aldri i verden kan se for meg at jeg kommer til å bruke på ham. Storesøsteren har akkurat samme og hun bruker det mye Han har fått det av tanten sin, og jeg er så redd hun blir lei seg hvis vi bytter det. Men det er et altfor dyrt armbånd til å beholde bare for å gjøre noen til lags også. Isj, så vanskelig!Også får jeg så dårlig samvittighet når det er noen klær vi har fått i gave som vi ikke har fått brukt eller ønsker å bruke så mye av ulike grunner.
(f.eks. farge, gensere eller klær med hette på)
Bare jeg som har dårlig samvittighet for sånt?
Æsj da, skjønner dilemmaet ditt der ja!Nei, det er ikke bare du. Gutten her har vokst så fort at det er mange klær vi har fått i gave som ikke har blitt brukt eller knapt har blitt brukt. Og som du sier, upraktiske plagg med hette, luer med dårlig passform osv. Jeg har et stort dilemma med ene gaven han fikk til dåpen nå... Et armbånd med hjerter på, som i mine øyne er et jentearmbånd og som jeg aldri i verden kan se for meg at jeg kommer til å bruke på ham. Storesøsteren har akkurat samme og hun bruker det mye Han har fått det av tanten sin, og jeg er så redd hun blir lei seg hvis vi bytter det. Men det er et altfor dyrt armbånd til å beholde bare for å gjøre noen til lags også. Isj, så vanskelig!
Sambo mente vi bare skulle si det som det var og spørre om hun ville være med å bytte det. Vet ikke helt, jeg kvier meg for hele situasjonen, men får vel bare hoppe i det. Er dumt å sitte på noe som ikke blir brukt i alle fall.Æsj da, skjønner dilemmaet ditt der ja!
Vi har også fått et par smykker til mini, men hun er jo jente, så da passer det jo bra
Klær er liksom ikke den store utgiften for giver ift til et smykke, rundt regnet..
Men hun skjønner det vel om du nevner at jenta har samme armbånd, tror du ikke? Smykker og gaver er ikke så lett til disse små altså..