Kles str

Oktoberjenta

Elsker forumet
Hvilke str bruker deres små nå? Off syns hun vokser så altfor fort her og rekker ikke bruke klærene mer enn 2-3 ganger før de blir for små. Sist vi målte henne var hun 57cm, og bruker str 56 og 62. 56 er vel akkurat helt passelig for henne nå, så vil tro det ikke er lenge til hun ikke kan bruke det lenger. Hun var 49cm da hun ble født for ca ti uker siden(føles som om det var i går)..Tiden går så altfor fort:(

Ja, de vokser nesten litt irriterende fort. Kjøpt så mange fine bodyer til han i 62, men nå brukes de på siste verset. Og bare noen få ganger. Sukk! Men det er så gøy og når skattene våre vokser seg større og sterkere ;)

Lulilu

Går i det samme som deg HI, 56 går akkurat, så ikke lenge før det er for smått :) De vokser kjempefort! :/

50 ble knapt brukt her, og 56 er også pakket bort. 60/62 passer fint enn så lenge, men ser at noen av bodyene og sparkebuksene begynner å bli for korte i ryggen. Han ble målt til 58 på kontroll for 2-3 uker siden, så han har nok sikkert passert 60 nå tipper jeg.

Jentungen min brukte hver størrelse lenge. Hun begynte f.eks.ikke å bruke str 62 før hun var 4 mndr. Og nå er lillebroren 2 mndr og jeg ser at 62 ikke holder sånn veldig mye lenger. Rar følelse å føle at man må skyndte seg og bruke klærne :P

Han kan bruke 56 i noen bukser enda, men ikke mange...I forhold til bodyer og overdeler er det helt umulig...Magen hans er for stor:P;) Her har vi en liten og chubby gutt,mammas koseklump<3<3 Så det går mest i 62.

50 ble aldri brukt :P (var 54 cm ved fødsel). Han bruker for det meste 62, men noe i 68 også:) Laaaang og stor gutt :)

her bruker vi 56/62... :) 56 nesten kun i ullbodyer siden det er fleksibelt, han er så lang at stilongsene blir for små.. han er smalere og lengre enn de 2 andre har vært :)

For det meste bruker vi 56 nå. Men jeg har sett igjennom alle klærne. Og faktisk var det noen boddyer i str 74 som passet. Og noen bukser i str 50 enda. Ikke alle størrelser som stemmer helt.

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Her er vi på slutten av 56 ( men er jo sånn forskjell på klærne alt etter hvor de er kjøpt)....
Ho blei målt te ca 56 cm før ei uka sia (strekte ho ikkje ordentlig ut)...
Nåkka i 62 e før stort enda, men nåkka passe ho fint ;)
Str 50 brukte vi aldri, de klean blei før kort te ho....

Lille klumpen min bruker 68/74.. Hun er så rund at jeg må bruke litt for store klær til henne hvis ikke er de for trang (rundt magen og armene, hihi) Må brette inn på armene da :-D
Hun er 2 1/2 måned:-) Vokser for fort :/

Her er hun 7 uker i morgen og bruker str 50 :) det er enda litt for stort faktisk :p

Frøkna er 9 uker og bruker str 62. Noen sparkebukser blir til og med for korte på beina :-O Hun har blitt fort stor :)

her er hun 10 uker i dag, veide i dag 5540g og vi har akkurat lagt bort 50 og bruker bare 54 :-)

hjelpes! min gutt vokser visst utrolig fort! han bruker noen få plagg i 62, ellers går det i 68/74! han har rundet 7(!) kilo!!!! har i skrivende øyeblikk på seg en nattdrakt i 74 som storesøster brukte da hun var 7 mndr og gikk rundt bordet!!!! har tilogmed bilde av det. lillebror er bare 2 mndr, og nattdrakten er nesten for liten!:eek:

Bruker 56/62 :) er nok ikke lenge før 56 må legges bort, over jul/nyttår tenker jeg ;) snart 10 uker :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp