Kles krise

Lillebror er født samme mnd som sin bror , og tenkte at da ville de sikkert ligge på samme str sånn nogenlunde!
Men de gjør ikke det
Har masse bambus og bomull i den str lillebror skal over i nå, men burde gjerne kjøpe mer ull tenker jeg da det kan vere godt kaldt !
Men er det noen som bruker bomull til sine på dager med +grader?
Og isåfall hvor kaldt er det da? Er liksom ikke så lenge til det våres ! Litt mer ull må jeg kjøpe men syns det ikke er nødvendig å kjøpe de voldsomme mengdene !

Må kjøpe sommerklær også da de blir for små når sommeren kommer tenker jeg [emoji23]

Her bruker jeg nesten bare bomull på lillesøster selv på kalde dager. Har lue og votter i ull. Hun er så varm av seg så ull nedi vinterposen blir i varmeste lage. Ligger lunt og godt nedi baggen. Bruker derimot ull jakke, i tillegg til lue og votter, til storebror som sitter nedi posen i sportsdelen for han vil gjerne ha armene utenfor posen. Bruker ellers bomull til han også. Fått beskjed fra barnehagen at gutten svetter i ull inne. Så jeg har motsatt problem - har masse fin ull jeg ikke får brukt.

Haha, kjenner meg litt igjen[emoji23] Har en del bomull jeg bruker innimellom fordi det er fint, og rett og slett for å få brukt det i det hele tatt. Går stort sett i ull, og hvertfall hvis vi skal mer ut enn bare til bilen. Kjøp brukt! [emoji6]Kjøpte nylig tre nesten ubrukte ullsett til 125 kr!

Vi bruker litt bomull innimellom, null stress. Det eneste er at vi ikke får brukt noen korterma bodyer i bomull.

Back
Topp