Kler du deg ut på Halloween??

Ikke i bruk

Forumet er livet
"Mamma mamma mamma, skal du være stygg heks i morra også"........
Tja.. Det må jeg vel! Skal du?

Slang gjerne ut bildet om du har kledd deg ut til halloween før. :)

Hadde gjort det hvis ikke gutten min skulle til faren sin :-)

Nei.. men kan sikkert komme til å gjøre det, når de er eldre og vil gå på dørene :-)

Skal ikke kle meg ut, men om veslegutt ønsker det når han blir eldre og evt. søsken så gjør jeg gladlig det;)
Gøy med kostymer da:D

Ja, kler meg ut som skjellettdame med kjole;)

Nei, her blir da ingen ting spesielt :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Barna er for små, men gleder meg til vi skal kle oss ut å gjøre med ut av dagen :D

Nei, jeg gjør ikke det altså. :)

Hadde ikke tenkt til det, men storesøster har ytret ønske om at hun vil at jeg skal gjøre det. Så da blir det vel til det da!
Elsker igrunnen å kle meg ut, så det blir bare gøy! :D

Ja, jeg skal være heks og sambo skal være en drakula. Vi må nesten det, siden jentungen skal ha halloweenfest. ;)

Jeg sliter litt med balansegangen da. Det må være skummelt nok til og innfri forventningene til barna, men ikke så skummelt at noen av de besøkende blir redd. Jentungen kan være litt skeptisk for spesielt hekser, og jeg vet at ei av de inviterte ikke visste om hun turte og komme, så vi må jo ivareta henne også! Ikke så lett det der! :p

Jeg har ikke kledd meg ut sammen med lillegutt enda, da han har vært for liten til å gå halloween. Men kommer nok til å kle meg ut sammen med han når han blir litt eldre og ønsker å delta selv :)

Jeg hadde planer om å kle meg ut helt til mamma(!) ringte og ville låne vampyrkostymet mitt for å dra på fest. Hehe :P

Ble ikke i år, kanskje jeg tar det litt mer ut neste år, kom ivertfall flere på dør i år så da tar det seg nok opp :)

Back
Topp