Kler av seg :|

Frk.Chicka

Forumet er livet
Flere som kler av seg mye eller?

Blir helt GAAAAL jo ... Aner ikke hva jeg skal gjøre!

Han kler av seg HELE tiden!

Uannsett om han er fullt påkledd el ikke!

Det begynte først når han la seg, da kom han ut kliss naken. Så vi begynte med boxer utenpå bleia!
Da gav det seg litt, men gikk ikke lang tid før han fikk av den.
Og nå er han helt ille...

Kan kle av seg 7-8 ganger før han legger seg.
Som regel gjør han ikke noe, men noen ganger tisser han på gulvet også.
I dag BÆSJET han to GIGA kabler midt på soveromsgulvet

De i bhgen spurte oss på mandag, for han har også begynt med det der.
Før klokken var 9 i morges hadde han allerede kledd av seg 3 ganger, alt sammen!

Lett og tenke at han kanskje er klar for dotrening, men tror ikke det altså.
Han har ingen forståelse for det med do, tiss og bæsj....

DRIIITlei...

Kan ikke akkurat feste bleia med gaffa-teip heller!!!!
Noen tips???

HJEEEELP!

Oi har han blitt sååååå ille nå....Dytter litt kanskje du får flere gode råd....Jeg har ingen desverre...

ORIGINAL: GitteLen

pysj bak frem?

Får av seg[&o][&o]

Det var det aller første vi prøvde!

Vi hadde samme problem. Hjalp med pysj bak-frem, men ikke de pysjene med knapper, for de fikk han av seg. De med glidelås klarte han ikke. 

På dagtid - belte i buksene? Eventuelt bak frem? Og så body under - da blir det kanskje litt verre?

dattra mi e akkurat likedan.ikke snakk om eg fikk på ho klea.kledd av seg bleien som va full av brunt i senga osv.så eg begynnt og bruk "pose". en tøynattkjole uten føtter,glidelås bake.veldig behangelig.å det funka kjemmpe fint.

ORIGINAL: Minerva

På dagtid - belte i buksene? Eventuelt bak frem? Og så body under - da blir det kanskje litt verre?

Bodyen hjelper NADA!

Men belte bak frem kan nok gå ja!
Takk for tips!

Men det blir dagtiden da, er kveldstiden som er aller værst[&o]

ORIGINAL: frk hilstad

dattra mi e akkurat likedan.ikke snakk om eg fikk på ho klea.kledd av seg bleien som va full av brunt i senga osv.så eg begynnt og bruk "pose". en tøynattkjole uten føtter,glidelås bake.veldig behangelig.å det funka kjemmpe fint.

Hvor fikk du tak i det da?

ORIGINAL: Tinkaling

vi har vært igjennom det der. jeg klikka tilslutt. vi prøvde alt. men det er bare en fase de går igjennom. det gir seg med tiden, det kan ta mange mnd[&o]

[:-][:-]

DEPRIMERENDE SVAR!

Men greit og vite og forberede seg på ja!
Er jo sannheten jeg vil ha frem. HAHA!

ORIGINAL: CHICKA©

ORIGINAL: frk hilstad

Hvor fikk du tak i det da?

Kappahl har det. Ble nødt til å kjøpe det til snuppen vi også i vinter da han begynte med å kle av seg.

Back
Topp