kler av seg pysjen

tosmågull*

Glad i forumet
Snuppa mi kler av seg pysjen konstant.. har begynt med ullbody + strømpebukse under pysjen nå,fordi hun kler av seg . hun får ikke av seg strømpebuksa da. Synes det funker litt bedre med 2 delt pyjamas , da sliter hun litt mer med og få av seg klærne.

Flere som holder på sånn? soverommet er kaldt, jeg lufter i flere timer før de legger seg,så vil jo ikke at hun skal ligge der uten klær heller..
[:)]

Pysjamaser med knapper eller glidelås på er bare å glemme, for DA vil hun ha den av seg! Det er bare fordi hun blir opptatt av disse knappene som så absolutt SKAL opp[;)]

Hun bruker nattkjole og 2delte pysjamaser, og det fungerer godt! [;)]

Høres greit ut å kle på noe under hvis hun kler av seg likevel[;)]

hehe[:D]

nattkjole ja, men da kler hun av seg bleien ( får hun av seg pysjen tar hun av bleien også. hehe)

må gå å handle inn 2 delte pyjamaser i morgen ja! [;)]

Min nøyer seg heldigvis med å kle av seg pysjen om morgenen,
men til gjengjeld har det hendt at hun da også har brukt den tissevåte nattbleien som flagg og viftet med den av all sin makt (gjerne like over hodene på oss), for ja - hun også vrenger av seg bleien når pysjen først er kommet av [&:] [8D] [:D]

Ett tips:

Se om du finner en 2 delt nattdrakt med sånne "ordentlige" knapper foran! Sånn "bestefar-nattdrakt"! Skjønner du hva jeg mener? Sånn med "Krage" oppe[8D]

Emmeli får overhodet ikke den opp!! [:D]

ORIGINAL: Vand

Ett tips:

Se om du finner en 2 delt nattdrakt med sånne "ordentlige" knapper foran! Sånn "bestefar-nattdrakt"! Skjønner du hva jeg mener? Sånn med "Krage" oppe[8D]

...skjønner ikke hva du mener i alle fall... [8|]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Ett tips:

SÅNN, men til barn da! [8D] : http://www.kleins.no/index.php?do=product&id=124

Jeg har flere sånne (arv fra storesøster, kjøpt på name it)! [:D]

...skjønner ikke hva du mener i alle fall... [8|]

Haha.. Hvid du har hele drakter så kan du jo bare snu de om med åpningen/knappene/glidelåsen på ryggen...[8D][8D]
Ser komisk ut, men det virker..

Snuppa her kler sjelden av seg, men det kommer vel..[8D]

ORIGINAL: sånja

Haha.. Hvid du har hele drakter så kan du jo bare snu de om med åpningen/knappene/glidelåsen på ryggen...[8D][8D]
Ser komisk ut, men det virker..

Snuppa her kler sjelden av seg, men det kommer vel..[8D]

sykehjemstriks[8D]

Nei, heldigvis ikke[:D] Ida klarer vel i grunn ikke å kle av seg annet enn lue, votter og sokker, og når hun sover vil hun helst ha på seg så mye som mulig, virker det som.

(Vi ble vekket klokken halv 2 natt til lørdag av et hyyyyyyl: "Jeg viiiiiiiiil ha på den rosa jakka!"[&:])

Sååååå kaldt er det da heller not der inne...

Mi tuppe hadde en sånn periode i sommer. Løsningen var å ta pysjen på feil vei, altså knappene bak på ryggen og da gav hun seg...

Ett tips:

ah,nå kom jeg på at mamma nettopp sendte ned en blå (!) bula pyjamas i sånn flanell stoff, med skikkelige knapper ! de får hun ikke av[:D]

Back
Topp