Klengete barn på gravid mor

Jordbær90

Blir kjent med forumet
Barnet mitt på 2 år har de siste ukene blitt svært klengete på meg. Noe andre som har merket det samme? Tidligere har han vært mest pappagutt, men nå er det mamma for alle penga.

Ja, akkurat som de skjønner at snart blir mamma mer opptatt. Passer på å kose ekstra mye med de nå, men kan også være litt slitsomt når det bare er mamma som får hjelpe og jeg når ikke er helt i form.

Ja, akkurat som de skjønner at snart blir mamma mer opptatt. Passer på å kose ekstra mye med de nå, men kan også være litt slitsomt når det bare er mamma som får hjelpe og jeg når ikke er helt i form.

Godt å høre at vi er flere i samme båt. Ja, kjenner det blir litt tungt når det er bare mamma som får lov når jeg av og til hadde trengt 10 minutt avslapping.

Samme her! Spesielt yngste på 3 år skal gjerne løftes (lenge siden han pleide å ville bli løftet) og må ha mye suss og kos.

Søskene er mer opptatt av å kose på magen og sitte inntil meg

Jepp, merker det veldig godt. Jenta mi på 13 mnd har vært veeeldig pappajente, men nå som jeg er hjemme pga sykemelding har det snudd :p Hun er heldigvis flink til å leke for seg selv også, så det er ikke sånn at hun sitter oppi meg hele dagen :) Men merker hun er ekstra klengete ifht før.. :p

Er nesten likt med vår 2-åring for tiden. Når jeg er tilstede så er det BARE jeg som er bra nok. Får knapt nok gå på do i fred. Kjenner det er ganske krevende, men det vil nok komme og gå i perioder. Skjønner nok at noe er på gang. :)

Tja min 2 åring har alltid vært klengete.. Men merker det ekstra når jeg er mer sensitiv rundt magen

Back
Topp