Klemmetråd!

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
Vi trenger en klemmetråd jenter :)
Jeg sender en klem til Ccmil idag! Bare fordi jeg syns du har ståpåvilje :)

Vi trenger en klemmetråd jenter :)
Jeg sender en klem til Ccmil idag! Bare fordi jeg syns du har ståpåvilje :)
tusen takk!så koselig! Trengte faktisk en klem akkurat nå,så det kunne ikke ha passet bedre!

Da sender jeg en klem til nøtte :) fordi du fortjener det :)

tusen takk!så koselig! Trengte faktisk en klem akkurat nå,så det kunne ikke ha passet bedre!

Da sender jeg en klem til nøtte :) fordi du fortjener det :)

Åh, du er nå søt! <3 *knuseknos*

Jeg er veldig diplomatisk og deler ut klemmer til alle som føler at de trenger eller har lyst på i dag. :D

Klem til meg selv fordi jeg har vært kvalm, vondt i korsrygg og meeget lett sint de siste dagene... Nå får du mensen sa mannen, men det er jo tre uker til den skal komme tenkte jeg. Men neidu -.- så sitter vi her da, jeg og tanta og ryggondt og kvalme opp til halsen -.-

Klem til meg selv fordi jeg har vært kvalm, vondt i korsrygg og meeget lett sint de siste dagene... Nå får du mensen sa mannen, men det er jo tre uker til den skal komme tenkte jeg. Men neidu -.- så sitter vi her da, jeg og tanta og ryggondt og kvalme opp til halsen -.-
da sender jeg deg en god bamseklem herfra!!

Da får du en god bamseklem herfra også! (og to naproxen og en sjokolade)

* æpp'n *

Skulle ikke like den da!! Sender deg en stoor klem herifra! Masse god bedring:-)

Back
Topp