Vi trenger en klemmetråd jenter 
Jeg sender en klem til Ccmil idag! Bare fordi jeg syns du har ståpåvilje
Jeg sender en klem til Ccmil idag! Bare fordi jeg syns du har ståpåvilje
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
tusen takk!så koselig! Trengte faktisk en klem akkurat nå,så det kunne ikke ha passet bedre!Vi trenger en klemmetråd jenter
Jeg sender en klem til Ccmil idag! Bare fordi jeg syns du har ståpåvilje![]()
tusen takk søteJeg vil også gjerne gi Ccmil en stor klem i dag![]()
tusen takk!så koselig! Trengte faktisk en klem akkurat nå,så det kunne ikke ha passet bedre!
Da sender jeg en klem til nøttefordi du fortjener det
![]()
Åh.. Tusen takkKlem til solo85 som har aua i tåttelåttene.![]()
Klem til Solo som har hatt en dårlig natt :/Åh.. Tusen takk![]()
alltid godt med en klem, hjelper mot alt
![]()
Jippi!!Klem til krysse som alltid er så søt og snill![]()
* æpp'n *
da sender jeg deg en god bamseklem herfra!!Klem til meg selv fordi jeg har vært kvalm, vondt i korsrygg og meeget lett sint de siste dagene... Nå får du mensen sa mannen, men det er jo tre uker til den skal komme tenkte jeg. Men neidu -.- så sitter vi her da, jeg og tanta og ryggondt og kvalme opp til halsen -.-
Da får du en god bamseklem herfra også! (og to naproxen og en sjokolade)Klem til meg selv fordi jeg har vært kvalm, vondt i korsrygg og meeget lett sint de siste dagene... Nå får du mensen sa mannen, men det er jo tre uker til den skal komme tenkte jeg. Men neidu -.- så sitter vi her da, jeg og tanta og ryggondt og kvalme opp til halsen -.-
Skulle ikke like den da!! Sender deg en stoor klem herifra! Masse god bedringKlem til meg selv fordi jeg har vært kvalm, vondt i korsrygg og meeget lett sint de siste dagene... Nå får du mensen sa mannen, men det er jo tre uker til den skal komme tenkte jeg. Men neidu -.- så sitter vi her da, jeg og tanta og ryggondt og kvalme opp til halsen -.-