Klementin!!"

MORtilTOsøtegutter

Forelsket i forumet
Jeg er helt hekta.. spiser sikkert ti hver dag. Flere som er det? Har hørt at gravide har økt behov for c-vitamim, så mulig det er derfor.

Jeg også MÅ ha klementiner!!!! Er veldig glad i det fra før av da :) Men nå får jeg abstinenser om vi ikke har :p

Sist var jeg skikkelig hekta på det, ikke merket noe enda :) Men har heller ikke smakt de enda i år, så får se hvordan det går når vi kommer nærmere jul :)

Jeg spiser flere til dagen!! Åsså må jeg ha grapefruktjuice!! godt mulig det er c-vitamin behov ja:)

Er ganske hekta på klementiner jeg og. Har vært det i to ukers tid og ukene før det gikk det i appelsiner.
Så lukter det utrolig godt, en får skikkelig julestemmning :)
nam nam

Jeg spiser også flere om dagen, og jeg er ikke gravid. Det er jo klementin sesong!

Jeg hadde dilla på grapefruktjuice forrige gang.

Karneol skrev:
Jeg hadde dilla på grapefruktjuice forrige gang.

Det er jo helt fantastisk godt:) og hvis jeg skal skikkelig kose meg, så blander jeg juicen med Bris lime!!! Kjempe digg!!!!!!!

Spiser alltid klementiner på denne tiden av året jeg også, men normalt ikke ti om dagen.. og kan ikke huske at jeg nærmest har tydd til tårene fordi det bare er fem igjen. MÅ ha dem ;) så vil tro det har sammenheng med graviditeten.

Elsker klementiner! Men er appelsiner jeg virkelig er hekta på i dette svangerskapet. Må ha appelsin hver dag, he he.

emoticonJeg har spist mange til dagen i en måned allerede!! Det er helt himmelsk!!! *slafs*

Back
Topp