Kleint..

Lillemirakel

Glad i forumet
Har fått sinnsyk hard mage, og jeg har ikke snøring på hva jeg kan gjøre for å lindre det :( andre som har slitt med det samme? Og hva har dere eventuelt gjort med det? Begynner å bli litt småbekymra

Jeg har ikke slit med det selv i det siste, men hva med svisker eller masse linfrø. Drikke MASSE vann er viktig. Om ikke det hjelper så hadde jeg kjøpt olje på apoteket eller miniklyx. Lykke til. Det er helt FORFERDELIG å ikke komme på do.

Kjøp dupalac og pøs på med det!! miniklyx fekk eg beskjed av jordmor at blei for hardt for meg..
Har ikke problemer med det nå, men det var et stort problem her tidligare...

¨Lykke te :)

Jeg har bestilt meg loppefrøskall (har ingenting med lopper å gjøre ;)), eller psyllium husk som det også heter. Har brukt det både mot treg og løs mage før, og det har funka helt supert! Får det på helsekost eller på nett :) jeg sliter skikkelig med treg mage, og blør litt etter hver gang jeg har vært på do :(

Brukte Vi-siblin forrige graviditet, fås kjøpt på apoteket. Denne gangen holder foreløpig ett glass biola om dagen.

Sist brukte jeg dupalac, da mini var en rolig baby som jeg måtte irritere for å få spark og bevegelser fra, og dermed ble beinhard i magen. Denne gangen så har jeg en livlig liten kar inni der som gjør magen løsere. Går å på jern så må vel av å få tak på dupalac igjen nå når det begynner å funke :/

Back
Topp