kleint spm

Heffan

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Juligull2021
idag voknet jeg av skikkelig "dirring" der nede, kjentes ut som noe slapp tak på en måte.
det tok ikke mange minuttene før jeg kjente jeg ble våt/slimete der nede, så når jeg reiste meg på å sprang på do kom det veldig mye gugge. jeg sto sikkert på do i 10 min å tørket meg i et kjør! det var skikkelig mye slim bokstavelig talt. masse blankt slim over hånden og papiret for hver gang jeg tørket meg, sluttet liksom aldri å komme. så jeg lurer på om dette kan være starten på slimproppen? den var helt glassfarget med mye hvite strimler i (beklager detaljene).

har jo hørt fra de fleste at "det må være blod i for at det er den" så er litt usikker :)  

Kan også "bare" være utflod. Mengden øker betraktelig mot slutten av svangerskapet. 
Eller så er det slimpropp, men vil nok kanskje tro at det skal være litt blod sammen med resten av gøgge når det er slimproppen. Men er ingen ekspert. Min gikk på sykehuset da jordmor undersøkte åpningen etter at riene hadde startet :)

Da slimproppen gikk ved forrige svangerskap var det ikke blod men ja masse slim. Så ikke usansynlig at det er slimproppen.

(bare navnet er lite sjarmerende)

Okei :-) håper iallefall at det var den, det er jo bare enda et tegn på at det snart skal skje noe!:-)

Min gikk for tre uker siden, var ikke noe blod i min. Ringte til føden og hørte jeg, om det var den. De sa at det hørtes helt ut som den. Var bare en hvit lang slange aktig greie som var i undertøyet når jeg sto opp. Etter den gikk har jeg bare hatt extra mye utflod.

Min gikk over flere dager, men siste dagen kom den med litt brod i... Det er 2 uker siden...

Min gikk over flere dager, men siste dagen kom den med litt blod i... Det er 2 uker siden...

Okei :-) er jo et "sikrere" tegn om det er blod i regner jeg med, men svangerskapet er jo individuelt fra kvinne til kvinne, så det er vel enten eller :-)

Høres ut som det va slimproppen men dessverre kan den gå flere uker før fødsel men også bare noen dager før. Min gikk en hel måned før fødsel så ikke mye fødselstegn:(

Back
Topp