Klea til lillegullet

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Korleis har dikka organisert klea til lillegullet ditt? Eg prøvde ein runde i går, men føler ikkje at eg er fornøyd :/
Ta gjerne bilde av korleis du har gjort det ;)

Har det som er i str 50 og 56 vasket og klart, i en kommode med tre skuffer.
I den øverste har jeg bodyer/gensere, sokker og tynne luer. Bodyene ligger i tre bunker: en ull, en bommull og en med gensere/tunika/kortermede. Se minste på toppen.
I den mellomste skuffen ligger stilongser, strømpebukser, bukser og sparkebukser.
I den nederste ligger pysjer, heldresser, tykkere gensere og kjoler.

Så har jeg jakker, dresser, tykke luer, votter og tykke ullsokker i gangen. Altså ytterklær.

ImageUploadedByBV Forum1389633001.241020.jpgImageUploadedByBV Forum1389633022.445607.jpgImageUploadedByBV Forum1389633040.978833.jpgImageUploadedByBV Forum1389633056.358803.jpg

Har hengt opp heldresser og strikketøy, jakker osv. Så har jeg bodyer i en skuff, myke bukser i en skuff og en skuff til strømper, sokker, luer og smått. Har kun sortert 50 og 56, så har jeg litt 62 og 68 i den nederste dype skuffen:)

ImageUploadedByBV Forum1389633163.802867.jpg

Ikke ordnet kommode til lilleprinsen enda, så her ligger alt i kurvstativ i skyvedørsgarderoben! Skal ta bilde i løpet av uka når jeg får ordnet kommode :)

har ei komode med 4 skuffer så øverste skuff har jeg gulpekluter, pysjamas, luer. skuff nummer 2 har jeg skjorter og bodier,
tredje skuff: longs og bukser
fjerde skuff: strikka klær og litt forskjellige vinterklær :)

Har det meste i stellebordet. Har bretta det fint sammen, så da tar det ikke så mye plass. Har bare ordnet klart i størrelse 50 og 56. Det jeg har i str 62 og oppover ligger uvasket i en babybag på rommet vårt.

Jeg har en kommode med et lite rom øverst og tre større under. Øverst ligger luer, sokker, strømpebukser, små sko og votter. Under ligger bodyer og pysj. I andre store skuff ligger bukser og gensere. Helt nederst ligger ullklær og vinterklær :-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Har en høy malm kommode på soverommet;

1389662677141.jpg
1389662717278.jpg

I de to små øverst er det luer og sokker/strømpebukser, smekker/siklesmekker.

I første skuffe er det bodyer og sparkebukser/bukser i 50 og 56.

I andre skuffe er det mer sparkebukser/overdeler og pysjamaser.

I tredje skuffe er det yttertøy, kosedresser og lignende.

I fjerde og siste skuffe ligger det tepper.

Alt som er i kommoden er i str. 50/56 resten av størrelsene er vakuumpakket og ligger klar i garderoben min :-)

Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014

Back
Topp