Kle / ull

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Kor mykje ull har du kjøpt/skal kjøpe?
Kor mange body osv har du/skal ha i dei forskjellige str?

Eg synes detta er suuuuper vanskeleg! Er førstegongsgravid og har allerede for mykje - trur eg :P Men, bedre med for mykje enn for lite?

Sent from my iPad using BV Forum

Hei! Førstegangsgravid, jeg og. Jeg har fått arvet så mye fint fra søstra mi. Hun hadde vinterbarn for noen år siden. Har ca tre ullboddyer i den minste størrelsen. Deretter har jeg ca 4-5 i ca annen hver størrelse oppover til ca 6 mnd. Ellers har jeg mye ullbukser og jakker samt noen pledd.

Jeg kjøper ikke så fryktelig mye, og kun i str 56 da jeg har termin i slutten av februar og vil ikke bruke ull noe lenger enn midten/slutten av april.

Sent from my iPhone using BV Forum

Aner ikke - alt er nedpakket. Erfaringen min fra forrige vinterbaby var at ull er best. Ut i fra å vaske en maskin ull i uka tenker jeg ca 7 bodyer og strømpebukser. 4 bukser og noen bommulsbodyer. 5-7 pysjer. 7 par sokker. Alt i str 50 + noe i 56. Kjøper større etterhvert.

Føle eg har alt for mykje! Samtidig er eg redd eg får ein stor baby som ikkje passar dei to minste str :P

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg har kjøpt 2 ullbodyer i 50, og 3 i 56 :) Samme med strømpebukser. Har en bomullsbukse i 50, og 3 luer (to i ull, en i bomull). Har også et par tykkere ullsokker, og en ulldress. Har også et par bomullsbodyer fra 56 og oppover. Kjøper ikke inn allverden nå før fødsel, for av erfaring så vet jeg at jeg kommer til å få en haug med tøy til barsel ;)
I begynnelsen så vil vi kun bruke body og strømpebukse inne, så har et par sparkebukser fra 56 og oppover.
Resten fyller jeg opp med etter behov :)

Eg fekk god hjelp frå ho i butikken og slik det set ut no har eg maaaange nyflødt gaver framover i vanleg bomullkle :P Telte opp alt eg hadde og berre i bomull hadde eg 12 body i 50/54 og 11 stk i 56 :P
Har no ull i tillegg - detta blir mykje :P Heldigvis har eg fått ein del brukt som eg fint kan gi vekk uten å tapa peng på det.
Er vel dessverre alltid nokon som trenger meir hjelp enn andre :(

Jeg har bare en ullbody og strømpebukse i 50 og en i 56, så jeg trenger nok mer. Tenker at jeg kjøper kanskje en til i 50 og resten i 56, så får mannen min springe ut for å kjøpe mer om hun ender opp med å være mindre.

Har tre stk i str 50, og to i 56 (tror jeg)...bør absolutt kjøpe fler!

Eg fekk god hjelp frå ho i butikken og slik det set ut no har eg maaaange nyflødt gaver framover i vanleg bomullkle :P Telte opp alt eg hadde og berre i bomull hadde eg 12 body i 50/54 og 11 stk i 56 :P
Har no ull i tillegg - detta blir mykje :P Heldigvis har eg fått ein del brukt som eg fint kan gi vekk uten å tapa peng på det.
Er vel dessverre alltid nokon som trenger meir hjelp enn andre :(

Oi. Får håper du får en skikkelig gulpe-unge da så du får bruk for det hehe :p tror ikke du trenger shoppe noe særlig mer nå nei :)

Oi. Får håper du får en skikkelig gulpe-unge da så du får bruk for det hehe :p tror ikke du trenger shoppe noe særlig mer nå nei :)

Japp :P Eller, håpar ikkje han blir noko gulpe baby da eg virkeleg ikkje likar slekt :P Vil heller gi vekk klea ;)
Må seiast at eg fekk hjelp til ull kle, ikkje bomull. Det er sånt eg har fått av andre og kjøpt brukt (Facebook).

Jeg har ikke kjøpt mye i ull, da man aldri vet om de små kan ha allergiske reaksjoner på ull.. Kjøpt inn litt og vil heller fylle på om det er behov for det :)

Kjøper to bodyer i hver str,de raser raskt opp til str 62 og 68.Jeg har haugevis av klær som jeg aldri rakk bruke mer en en gang.Alle kjøper klær så det var jo sekkevis :-)

Kjøpt 2 stk body i ull og 2 bukser i ull. +3 hele dresser i ull alt i 56 + en ullpysj og en ulbody i 50

Back
Topp