Kle til mars baby!?

Mammmak

Forumet er livet
Sommerfuglene
Septemberlykke 2024
Hei jenter! Eg er jo førstegangs, og det er jo fortsatt veldig mykje eg ikkje kan enda når det kjem til baby. Prøvar å pakke litt fødebag og velge hentesett til baby men eg syns det er så vanskelig å vite ka eg skal pakke av kle til baby. For drt første er det utrulig vanskelig å vite ka vær vi får i mars, kan vere 1 meter snø eller strålande sol jo :/ ull? Ikkje ull? Er det nødvendig med ull inne på sjukehuset? Er det meir enn heitt nok med bomullsbody og bomullsstrømpebukse inne om det er kaldt ute? Er så redd for at babyen skal fryse eller vere for varm :( reknar med sånt kjem av seg sjølv når ein blir litt heitare i trøya og kjem inn i mammarolla, men er greit å vite litt til eg skal pakke til sjukehuset :/
 
Babyer kan jo ikke regulere temperaturen, så ull vil være smart uansett i mars tenker nå jeg :) Du kan jo også bare kjenne i nakken til babyen, så vet du for om h*n er for varm.
 
Forstår deg godt. Var veldig usikker når jeg ventet første. Er litt mer sikker denne gangen :) varmen på babyen kjennes veldig godt i nakken og da kler du babyen etter det. I mars mnd er det som regel mer kaldt enn det er varmt så lønner seg nok å kjøpe litt ull :)
 
Såfremt bebissen faktisk tåler ulla så kan du bruke det nesten heile året, siden ull hjelper til å regulere varmen. :) Eg har kjøpt kun ull til min mars-ramp, og tar det med til sjukehuset. Personlig lika eg veldig godt dei ull/silke-blandingane. Tynt og deilig stoff som eg har inntrykk av at dei fleste tåler. :)
 
Åh, tusen takk jenter! ❤️ føler eg har fått dreisen på å gå gravid, men babydelen må ein vel berre ta litt som det kjem kanskje!
 
Såfremt bebissen faktisk tåler ulla så kan du bruke det nesten heile året, siden ull hjelper til å regulere varmen. :) Eg har kjøpt kun ull til min mars-ramp, og tar det med til sjukehuset. Personlig lika eg veldig godt dei ull/silke-blandingane. Tynt og deilig stoff som eg har inntrykk av at dei fleste tåler. :)

Noen spesielle merker som har ull/silke blanding eller finner man det flere steder?
 
Og hvor selger de det?

Eg har kjøpt det meste på den "lokale" babybutikken her på bygda, ikkje ei merkekjede. Men om ein googlar så finn ein "overalt" på nettet,miinto, nøstebarn, lekmer osv. :) Sikkert ikkje vanskelig å få tak i om ein bur på ein plass med eit greitt utvalg butikker!
 
Eg har kjøpt det meste på den "lokale" babybutikken her på bygda, ikkje ei merkekjede. Men om ein googlar så finn ein "overalt" på nettet,miinto, nøstebarn, lekmer osv. :) Sikkert ikkje vanskelig å få tak i om ein bur på ein plass med eit greitt utvalg butikker!

Ok. Bor i Oslo, så da drar jeg bare innom et sted og kikker.
Takk :happy:
 
Men eg lurer litt på det med heimreiseantrekk. Har ei sparkebukse som er såå fin som eg vil bruke på han. Holder det med ull strømpebukse og ullbody under og eventuelt ei strikka jakke over? Og kanskje eit teppe inn til bilen og ved behov? Har lest ein skal bruke minst mulig kle i bilen med tanke på sikkerhet!
 
Men eg lurer litt på det med heimreiseantrekk. Har ei sparkebukse som er såå fin som eg vil bruke på han. Holder det med ull strømpebukse og ullbody under og eventuelt ei strikka jakke over? Og kanskje eit teppe inn til bilen og ved behov? Har lest ein skal bruke minst mulig kle i bilen med tanke på sikkerhet!

Høres fint ut det. :) Litt vanskelig å vite no kor kaldt det vil vere i mars, men. Du hører til under Førde, var det ikkje så? Isåfall er det jo ikkje lange biten frå sjukehusdøra til bilen, så ei lue og eit teppe holde nok til dei få meterane. :)
 
Så kan du passe på at bilen er varm, og så blir det sikkert helt topp! :)
 
Høres fint ut det. :) Litt vanskelig å vite no kor kaldt det vil vere i mars, men. Du hører til under Førde, var det ikkje så? Isåfall er det jo ikkje lange biten frå sjukehusdøra til bilen, så ei lue og eit teppe holde nok til dei få meterane. :)

Ja, det blir i Førde :) så er korte stykket frå bilen, var det eg og tenkte. Har du født i Førde før? Veit du nåke om kor lenge ein må vere der før ein kan reise vidare på f eks god start eininga på eid? :)
 
Ja, det blir i Førde :) så er korte stykket frå bilen, var det eg og tenkte. Har du født i Førde før? Veit du nåke om kor lenge ein må vere der før ein kan reise vidare på f eks god start eininga på eid? :)

Jepp, men det er over 7 år sida, så eg er ikkje så masse hjelp i..Har aldri hørt om det der på Eid eingong? :p
 
Såfremt bebissen faktisk tåler ulla så kan du bruke det nesten heile året, siden ull hjelper til å regulere varmen. :) Eg har kjøpt kun ull til min mars-ramp, og tar det med til sjukehuset. Personlig lika eg veldig godt dei ull/silke-blandingane. Tynt og deilig stoff som eg har inntrykk av at dei fleste tåler. :)

Ja, jeg vil gjerne vite hvilke ull/silkeblandingsklær du tenker på ( merke, pris, butikk) :happy:
 
Back
Topp