kle seg fresht men varmt!?

eucalyptus

Forelsket i forumet

tips takk! [:D]
Jeg er så forbanna lei den kulda altså! Her er det 20 spek og jeg er lei! For jeg er en frosenpinn og jeg et lei av å bare måtte kle meg i joggebukser (eneste jeg får på meg longs under [8D]), og ullgenser (type bergans/norrøna). Har så lyst å føle meg litt fin selv om det er vinter [:)]

Hva kler dere på dere i kulda til hverdags og evt også når man skal dra på fest [:)] ?

Jeg bare opplyser at jeg har bil som ikke blir varm og sitter hver dag i et klasserom hvor det også er dritkaldt [8D]

begynn med ullundertøy. og ha tynne ullsokker på istedet for vanlige sokker.

Ullsokker er det eneste jeg bruker, jeg har veldig fin stil skjønner dere, uggs, ullsokker, joggebukse og ull/fleece genser(med ullundertøy under), boblejakke og lue,dette sitter jeg inne på klasserrommet med hver dag.. [8|]

Jeg gikk ut på byen i jula i ullstrømpis (type litt finere med mønster), shorts i ull (Lindex), ullstrømper i fint mønster, støvletter med fôr, tynn ulltrøye og fin ullgenser oppå der. Alt i bruntoner. Med sånn svart "penjakke" i ullstoff og litt pent tilbehør som votter, lue og et skjerf.

Var knallfin i all ulla, og har aldri noensinne vært så varm på en tur ut. [:D][:D]

hahaha ja trur jaggu jeg også, er så kaldt ute at det gjør faktisk vondt! skjelver som et aspeløv hele dagen [8D]

*naftaline*
Jah, kanskje jeg kan gå med noe sånt i April, når det begynner å bli anntydning til mindre enn 15 minus her [:D]
va på byen sist helg, da hadde jeg på meg jeans og klart å presse på meg longs under, gud jeg var glad jeg ikke måtte stå i taxikø den helgen, trudde jeg skulle dø da jeg gikk fra ene klubben til den andre (type 100 meter) [8D]

ORIGINAL: eucalyptus

hahaha ja trur jaggu jeg også, er så kaldt ute at det gjør faktisk vondt! skjelver som et aspeløv hele dagen [8D]

*naftaline*
Jah, kanskje jeg kan gå med noe sånt i April, når det begynner å bli anntydning til mindre enn 15 minus her [:D]
va på byen sist helg, da hadde jeg på meg jeans og klart å presse på meg longs under, gud jeg var glad jeg ikke måtte stå i taxikø den helgen, trudde jeg skulle dø da jeg gikk fra ene klubben til den andre (type 100 meter) [8D]

Midt i kaldeste Finnmark dette! [:D] Men jeg kjenner frustrasjonen din..

Men snart er det sommer og man trenger bare et sett ullundertøy! [:D][:D][:D]

Ullsokker er det eneste jeg bruker, jeg har veldig fin stil skjønner dere, uggs, ullsokker, joggebukse og ull/fleece genser(med ullundertøy under), boblejakke og lue,dette sitter jeg inne på klasserrommet med hver dag.. [8|]

Smashing! [:D] [:D] hihi
Viktigste er jo å ikke fryse [;)]

ORIGINAL: *naftaline*

*naftaline*

Jepp! Er nok midt i finnmark! Gleder meg så syyykt til vår, evt bare anntydning til plussgrader! kan jo ikke gå ut å leke med barna engang, får jo frostskader i ansiktet [:D][8D]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Smashing! [:D] [:D] hihi
Viktigste er jo å ikke fryse [;)]

Trur du det finnes sånn type ullfrotté heldrakt til voksne, i one-piece? [:D] Gutten min har en slik drakt, den ser så go og varm ut [8D]

*naftaline*

Jepp! Er nok midt i finnmark! Gleder meg så syyykt til vår, evt bare anntydning til plussgrader! kan jo ikke gå ut å leke med barna engang, får jo frostskader i ansiktet [:D][8D]

Den sommeren jeg var høygravid tror jeg ikke vi hadde en eneste dag som var varmere enn 9 grader... Var glad for finnmarkstemperaturer da! [8D]

Vet ikke om du får hel ulldress, men du får hel dundress! Som i dunjakke, bare onepiece. [:D]

*naftaline*

Den sommeren jeg var høygravid tror jeg ikke vi hadde en eneste dag som var varmere enn 9 grader... Var glad for finnmarkstemperaturer da! [8D]

Vet ikke om du får hel ulldress, men du får hel dundress! Som i dunjakke, bare onepiece. [:D]

tror jeg skal strikke meg en heldress [:D]
haha bobleheledress, da ser man jo hvertfalll ut som han derre michelinnmannen [:D]

For å si det slik, jeg har gitt avkall på forfengligheten i forhold til å bare overleve. Jeg ser ut som Donald Duck i den julefilmen, men jeg er
jo gravid i tillegg.[X(] Ser ikke ut. Men så lenge som jeg er varm så spiller det ingen rolle[:D]

ORIGINAL: et_lite_vesen

Når jeg er ute på byen har jeg ofte på meg tynne klær, for å være litt fin da. Da har jeg som regel på meg ullstilongs, tynne ullsokker, ullsinglet (eller genser om jeg har på meg noe med lange ermer) og så er det vanlige klær på utsiden.

Her har jeg feks på meg overnevnte ullantrekk med fin antrekk utenpå. Var 20- ute og jeg frøs selvsagt, men hadde jeg hatt olabukser og en vanlig genser, så hadde jeg nok vært mye varmere.

naais [:D]

pleier å ha ull under en thights jeg[8D]

ORIGINAL: MiLfYwAy

For å si det slik, jeg har gitt avkall på forfengligheten i forhold til å bare overleve. Jeg ser ut som Donald Duck i den julefilmen, men jeg er
jo gravid i tillegg.[X(] Ser ikke ut. Men så lenge som jeg er varm så spiller det ingen rolle[:D]

OMG hahaha! jah skulle også hatt sånn kåpe ting [:D] nei trur jeg venter med å være forfengelig til det er under 10 minus kanskje [:D]

kler meg egentlig akkurat som vanlig, men kjører på med lag på lag! ull innerst viss det er så kaldt! Har gått med høyhæela wedges i hele vinter og med ullsåle og ullsokker har det gått strålende! [:)]

Man trenger ikke se ut som en dass selv om det er kaldt..

ORIGINAL: TinyGiny

kler meg egentlig akkurat som vanlig, men kjører på med lag på lag! ull innerst viss det er så kaldt! Har gått med høyhæela wedges i hele vinter og med ullsåle og ullsokker har det gått strålende! [:)]

Man trenger ikke se ut som en dass selv om det er kaldt..

uuææh hvordan klarer du å gå med høye hæler på IS?! [:o][:D]

kan du være litt mer konkret? jeg er så dårlig på styling [:D] lag på lag? et eksempel bilde? [:)]

Back
Topp