Kle søsken likt?

• Trådstarter Trådstarter FrkOtilie
  • Opprettet Opprettet
F

FrkOtilie

Guest
Gjør dere det?

Snakker ikke om konstant hver dag, men sånn av og til[:)]

Nå som minsta har bikka over på str 86, så er blir det til at hun og storesøstra på 5 1/2 har mere og mere like klær, og da syns jeg det er gøy å kle dem likt av og til[:)] 
De har såklart ikke identiske garderober, handler til minsta både på babyavdelinga og småbarnsavdelinga fortsatt. Men noen klær har dem like. Som regel spør jeg Frøya om hun vil ha like klær som Nora på seg den dagen, siden Nora er så lita enda så skjønner ikke hun så mye av det, men ser hun syns det er stas å få ha likt som storesøstra[:)] 
Og også nå som jeg kan handle til dem på samme avdeling, så blir det jo mere til at jeg kjøper likt til dem når jeg først handler, enn når minsta var på babyavdelinga da.

det hender[;)]

Nå har jeg gutt og jente da, men de har noe som er helt likt,og noe som er likt unntatt ifarven.

Av pentøy har de noe som matcher hverandre. snupp, har lilla kjole og han samme farge på skjorta. da blir de et ekstra nydelig lite søskenpar[:D]

Nå har jeg en av hver men synes det er kjempegøy å kle de likt..hadde jeg hatt 2 jenter så hadde de nok gått veldig mye likt kledd

lillebollen i magen min har en genser fra kapphal med masse fargen som storesøster på snart 6 tilfeldigvis fikk lik..
å hu syntes d va veldig artig, å va skikkelig stolt over d...[;)]

Men d e jo mer morsomt...å snakk om en tillfeldighet!
Ellers har æ ikke så my te overs te det nei, kan jo vær søtt at to søstre har samme kjole på innimellom..

Jeg syns det er søtt jeg da[:)]Mine tvillingjenter er stort sett likt kledd og kommer nok til å være det en god stund til[:D]

nei,det er ikke  ofte jeg kler jentene likt! de har like vinterjakker,men det er vel omtrent det eneste! men syntes det er fint å kle de like en gang i blant,men ikke alltid![;)]

ORIGINAL: *Sommerbabyer*

ORIGINAL: MorraTeFreja™

Har bare ett barn, men for meg er det å kle søsken i like klær NO-NO......også om de er tvillinger, eller spesielt dersom de er tvillinger....

(da snakker jeg ikke om feks bunad på 17-Mai)

helt enig ... her kommer ikke mine til å gå likt kledd selvom besteforeldre & søsken klør i hendene etter å kle de likt [8D]

signerer disse eg!!!!!
vart sjøl kledd likt som min lillesøster HELE tiden og det vil eg ikkje gjøre mot mine barn
(var vi heldige så var det draktene i forskjellige farger)[:'(]

Syntes det er sjarm i det jeg[;)] Sårlig dersom det er tvillinger[:D] Syntes det er aaalt for mye jobb og leite frem forskjellige klær til twinsane hver dag.. Så da blir det likt[;)] Og da har jeg mer kontroll over hva de har med tanke på bhg o.l

jeg kler mine så de matcher - fin klær og slikt i samme farger ell samme stil...er gutt og jente så ikke så mye de kan ha likt.

Jeg synes det er kjempesøtt å ha noen like plagg! Her blir det to år i mellom, og en gutt og en jente, så veeeldig likt blir det ikke, men finnes mye i "samme serie" bare ene i blått og andre i rosa! [:D]

Og hadde jeg hatt tvillinger, ja da hadde det blitt mye likt i starten.. Jeg er veldig for at det/de skal matche ja [:D]

de har noen få plagg som er like, eller matcher hverandre, men det er mest fordi jeg syns de plaggene er så kule at begge får de... hehe...
men kler de aldri helt likt , bortsett fra kanskje penkjoler i jula og sånn...
de er to individer, og absoultt ikke like, så faller ikke naturlig å kle de likt..

her hadde de lik body en gang, det ble julekort[:)]

ORIGINAL: Mammas_skatt

ORIGINAL: *Sommerbabyer*

ORIGINAL: MorraTeFreja™

Har bare ett barn, men for meg er det å kle søsken i like klær NO-NO......også om de er tvillinger, eller spesielt dersom de er tvillinger....

(da snakker jeg ikke om feks bunad på 17-Mai)

helt enig ... her kommer ikke mine til å gå likt kledd selvom besteforeldre & søsken klør i hendene etter å kle de likt [8D]

signerer disse eg!!!!!
vart sjøl kledd likt som min lillesøster HELE tiden og det vil eg ikkje gjøre mot mine barn
(var vi heldige så var det draktene i forskjellige farger)[:'(]

Ble også kledt likt med lillesøstra mi, eller at vi fikk hver vår farge. Hadde ikke noe mot det.
Det er ingenting jeg vil tvinge dem til å kle seg likt, men så lenge de syns det er gøy selv,
så skal de få lov til det[:)] Jeg syns bare det er gøy. Selv om de har etterhvert mere og mere klær som er like, trenger dem ikke ha de på seg samtidig.

Så lenge barna syns det er ok ser jeg ikke noe i veien for å gjøre det en gang i blant!
Litt søtt syns jeg da, men ikke hele tida liksom..[;)]

Her blir de ikke kledd likt, men så har jeg en gutt som blir 13år og ei jente som blir 4år. Vet ikke hva lille i magen er enda, men dersom det blir jente så kommer det nok til å skje av og til at de 2 minste får noen like klær.[:)]

Det hender jentene har like klær på seg, men da har de gjerne ulike farger på klærne. [:)]
De synes det faktisk er stas de få gangene det skjer [:D]

[:)]Her synes både eldstemann (16 år) og minsten på snart 3 at det er stor stas å gå likt kledd[:D]. "like"Jeans ,like gensere ,like sko.. Er morro siden de er så forskjellige i str.[:D]

Tja det kommer ann på.. er de så små at de ikke skjønner det så er det sikkert ikke sååå farlig..
Men jeg er mer der at det er to helt forskjellige mennesker så de bør jo ikke kles helt likt..
Jeg er tvilling og ble kledd likt til og med når jeg begynte på skolen, tror mamma syns det var litt stas.. jeg syns ikke det var noe stas i det hele tatt.. selvom vi er tvillinger og utseende messig er like, så vi helt forskjellige personer og vil derfor ha forskjellige klær for å vise at vi er forskjellige..

Men altså.. man får gjøre som man vil -man har forskjellige meninger :)

Back
Topp