Kle på seg selv

mammaå lillegutt

Forumet er livet
VIP
Er ungene flinke til å kle på seg selv?

Hun gjør alt selv
hjelper bare med å vrenge klærne også kneppe.
men noen dager kan hun ingen ting men når jeg sier hvem vinner da går det lett gitt

Han skal gjøre alt selv, men får det ikke helt til enda... lette ting som lue, votter, dressen, sko får han let til... evt jakker også [;)]

nei det er han ikke, veldig bedagelig anlagt.. men nå som det blir vår er det full skjerpings!
for det er ikke lenge til jeg har 3 unger som skal kles på.

Det meste går greit unntatt genseren, men han har ikke flust med tålmodighet så det blir ofte til at han "ikke klarer" selv..

ja han kler av og på seg alt selv.
hender han trenger litt hjelp med å vri sokkene på plass og sånn..

Han klarer fint å kle på seg selv, men er veldig ofte i jeg-gidder-ikke-selv-modus. Knapper er litt vanskelig da.

ja her skal ALT gjerast sjølv[&:][:D] ikkje alltid ein har tida til det, men ho er veldig flink då[:D]

Han kan når han vil [;)]

Standard replikk: Klare ikkje sjøl!

Men det gjør han, han bare gidder ikke. Kommer sist ut i barnehage og sånt fordi han er treg.
Hjemme vil han som regel ikke ut, å da vil han jo heller ikke ha på klær..

Samme her lillis..."eg klare ikje..."....men når det er noe han virkelig vil, da drar han på seg det han finner! "Eg e klar nå!"[:D]

Ja når hun gidder så er hun veldig flink[;)]

Han har endelig begynt å kle på seg selv nå[:)]

kler på seg alt selv, men kan være litt "baby" innimellom og klarer da ingenting. Eller så tuller hun så mye med alt mulig annet, så jeg må gjøre det under "tvang" for å få det gjort - særlig til og fra barnehagen.

ORIGINAL: *Mina min*

ja hun er flink,, men noen ganger gidder hun ikke.

Hun kler på seg alt seg. Vrenger til alle klærne rett vei, og SKAL gjøre alt selv. Dette kan til tider være noe stressende om vi har dårlig tid om morgene. [8D]

Back
Topp