Jeg tenker at ull er gull som jeg også tenkte med storesøsteren, dog er hun født i mars (og det var en varm mars). Brukte mest bomull innerst og så ull utenpå, som fks en bomullsvody og bukse og så en tynn ulljakke og så nedi dunposen til vogna eller bilstolen. Og lue når vi var ute stort sett. Nå kommer lillebror 1,5 mnd tidligere på året så tenker jeg kjører samme opplegget (vi er jo mest innendørs de første ukene uansett) med bomullsbodyer og bukser, samt tynn ulljakke og så en ulldress og ulltøfler utenpå der igjen og nedi dunpose når vi skal ut
og ullue. Og ullvotter. Kommer nok til å ha noen ullbodyer og tynne ullbukser også, til bruk når vi skal være steder heg vet er kaldere, som helsestasjonen osv. I huset vårt hjemme er det alltid sjukt varmt så der blir det stort sett bomull. Og så bruker jeg ullpledd i tykk og tynn versjon til å regulere med å pakke inn eller ta av
Ga dette noen mening eller er det bare i hodet mitt det er mulig å forstå, jeg er i overkant trøtt idag og har mistet lysten på kaffe [emoji43][emoji43]