Kle hjelp

Ønsketenke

Betatt av forumet
Hei:-)
Blei ei dårlig overskrift men.
Nåken som veit kor ein kan få tak i :
-Fotposer(øve trekk til beina) som ikkje e fort? Har eit par fra reima, men dei er ganske varme nederst så eg vil bruke dei når det blir kaldere i lufta.
- tynn regn dress/softshell dress som ikkje koste skjorto i str 74/80.
- vinter dress i str 80 som helst ikkje koste så alt for masse då eg rekne med han bare vil bruka den litt.

Litt rotet innlegg kanskje, men men:-p da e ein bonus vis eg kan handle på nett, då vi ikkje bur veldig sentralt :-)

Takk:-D

Har du sett på finn etter renn regn dress eller vinterdress, evt legge ut en anonse der om at du ønsker å kjøpe dette? Dresser blir sjeldent slitt i den str og mye penger å spare på brukt (for gode kvalitets dresser koster fort 800-1000 kr).

Kan jo hende Spar Kjøp har sånt?
Ellers ville jeg som Stolt mamma sier sett på finn. Er jo en del salg nå på nett som på jollyroom og barnas hus, kan hende du finner noe bra der?

Hei:)
Blei ei dårlig overskrift men.
Nåken som veit kor ein kan få tak i :
-Fotposer(øve trekk til beina) som ikkje e fort? Har eit par fra reima, men dei er ganske varme nederst så eg vil bruke dei når det blir kaldere i lufta.
- tynn regn dress/softshell dress som ikkje koste skjorto i str 74/80.
- vinter dress i str 80 som helst ikkje koste så alt for masse då eg rekne med han bare vil bruka den litt.

Litt rotet innlegg kanskje, men men:p da e ein bonus vis eg kan handle på nett, då vi ikkje bur veldig sentralt :)

Takk:-D
Har du funnet det du var på jakt etter?

Back
Topp