Klaxane/blodfortynnende

Du er ikke aleine om å måtte stikke deg selv [emoji85]
Nattesvette som symptom? Greit å vite hva man skal kjenne etter da [emoji4]
Her har jeg kun fått smerter og hevelse, var egentlig veldig lite symptomer [emoji85] ble ikke oppdaget her før de gikk i lungene.. men nå vet jeg bedre, så kommer til å stå mer på mitt dersom uhellet skal være ute igjen!
Aner ikke om det er et utbredt symptom, men har hatt blodpropp to ganger - og begge har startet med nattesvette og feber :wideyed: Skal sies at jeg har hatt i bekken, og lår, aldri i leggen. Skjønner frykten din, den minste stårling i lysken og jeg blir engstelig. Er vi ikke relativ trygg når vi går på blodfortynnende? Mulig jeg har fått falske forhåpninger, men min lege mente graviditet skulle gå heelt fint med oppfølging:confused005
 
Det er litt skummelt ja.. og jeg er jo litt hoven til vanlig etter blodproppen jeg hadde så da blir jeg litt redd for å ikke merke det om jeg får blodpropp.. men satser på at jeg gjør det. Og satser mest på å slippe blodpropp!
Så greit at du vet akkurat hva du skal kjenne etter av symptomer.
Skjønner, har fremdeles litt ekstra vann i foten som var uheldig hos meg. Eneste som fungerer er trening! Er veldig redd jeg ikke skal være i form til å fortsette med det. Tror og håper at kroppen vår kjenner igjen symptomene, og at vi kommer gjennom graviditet uten noen komplikasjon! Men man slapper vel aldri helt av :shifty:
 
Skjønner, har fremdeles litt ekstra vann i foten som var uheldig hos meg. Eneste som fungerer er trening! Er veldig redd jeg ikke skal være i form til å fortsette med det. Tror og håper at kroppen vår kjenner igjen symptomene, og at vi kommer gjennom graviditet uten noen komplikasjon! Men man slapper vel aldri helt av :shifty:
Ja merker faktisk at nå når jeg har trent mindre (pga kvalme), så har foten vært litt mer hoven. Var litt bekymret der først, men kom på at slik har det vært når jeg f eks har vært sengeliggende med influensa tidligere også. Og tenker som du sier at jeg kjenner nok igjen symptomene og er sikkert ikke i tvil dersom jeg faktisk får en blodpropp. Husker jeg forsto det fort sist gang.
Vi får krysse fingrene for det ja
 
Back
Topp