Klatrer ut av sprinkelsenga

Kleo

Glad i forumet
Trenger noen tips. Snuppa klatret plutselig ut av senga så vi måtte fjerne sprinklene, men nå nekter hu jo å legge seg (hu som alltid har vært flink). Er ute av senga før jeg rekker å snu ryggen til. Hvordan best venne henne til å sove der uten å stå opp hele tida?

Gå tilbake med henne 10000 ganger uten å lage noe oppstyr ville jeg gjort.. Tror nok det er tålmodighet som er eneste virkemiddel.. 

Ønsker deg lykke til, her ligger 2 åringen fremdeles i sprinkelsenga, og håper han gjør det en stund til enda :P Greit å ha dem i buret :P

Har dere prøvd pose på ho?

Minimannen vår ble ekstrem til og reise seg i senga, han sto og sto og sto!!!

Jeg la han i pose, og etter det så har han ikke reist seg en eneste gang!
Virker og som han sover bedre på nettene etter han begynte med den :)

Har prøvd å legge henne MANGE ganger (slik som Nanny på tv gjør), men uten hell. Etter 2,5 time klarte ikke ryggen mer løfte opp og legge ned styr. Virker nesten som om hu er blitt redd for senga på et vis, men det er jo ikke skjedd noe der.

Prøvde så vidt en slik pose i går, men den var litt liten så hu fikk den av seg selv og kom gående med den i hånda. Skal ut å se etter ny pose en dag.

Alt dette begynte da vi kom hjem fra USA og hu var døgnvill, men det er jo 1,5 uke siden og hu gjør jo alt annet til riktig dønrytme nå så det er nok ikke det heller.

Back
Topp