Er det ikke slik at det bør være 2 foreldresamtaler i løpet av et bhg.år? Vi har enda ikke hatt, til tross for at jeg husker at vi fikk beskjed ved oppstart at vi skulle få det relativt fort på tidlig høsten for å snakke om hvordan tilvenning og alt gikk. Det hørte vi aldri noe om( jeg burde jo etterspurt da). Nå så jeg i med.brevet vi fikk, at det startes opp med samtaler i slutten av mars. Det er da ganske sent? Da har han jo gått i bhg i 8 mnd!
Jeg synes heller ikke de er flinke til å si noe om hva de har gjort i løpet av dagen. Skjønner at de ikke kan stå og utbrodere i det lange om det til alle foreldre som henter, men noen korte setninger hadde jo vært hyggelig.
Står jo i mnd.brevet hva de har gjort, men det er gjerne om turer, og spesielle temaer de har hatt den siste mnd. Jeg liker å høre om de små hverdagslige tingene. Men, vet ikke hva som er vanlig i bhg rundt omkring heller jeg da...
Jeg synes heller ikke de er flinke til å si noe om hva de har gjort i løpet av dagen. Skjønner at de ikke kan stå og utbrodere i det lange om det til alle foreldre som henter, men noen korte setninger hadde jo vært hyggelig.
Står jo i mnd.brevet hva de har gjort, men det er gjerne om turer, og spesielle temaer de har hatt den siste mnd. Jeg liker å høre om de små hverdagslige tingene. Men, vet ikke hva som er vanlig i bhg rundt omkring heller jeg da...