Klasser/ tisselaken?

Frk.Friken

Flørter med forumet
Har dere tenkt å ha det i senga i tilfelle vannavgang om natta? Når tenker dere evnt å legge det i senga?

Sent from my iPhone using BV Forum

Dette harjeg egentlig ikke tenkt på :-/ hmm. Jeg tenker kanskje over påske for min del. Dt er 2 uker før termindato. Men ellers er det vel gjerne sånn at man ofte har litt rier i forkant og får litt forvarsel?

Jeg tenkte å legge et hånkle under laken fra og med neste uke (37 uker) Tror ikke jeg hadde orket å høre den knitringa hehe

hm, ikke tenkt på. Men kommer til å bruke det når småttisen er kommet; lekker myye om natten - melk altså :P

nei jeg har ikke skaffet det,men har et tjukt handkle som ligger under der nå i tilfelle:)

Jeg skal legge det i senga nå etter helga når jeg skifter sengetøy. Sist gang gikk vannet midt på natta uten forvarsel 3 uker før termin, og jeg vil helst slippe å vaske overmadrass igjen. For det var et styr!!

Jeg har allerede et tisselaken på sofaen og et håndkle over der igjen. Tenkte å legge et tisselaken under lakenet i sengen i dag etter at sengetøyet er skiftet. Har har mye kynner med litt mensenmurring i det siste, så greit å være forberedt ;)

Ååå ikke tenkt på! Forrige gang då måtte de jo ta vannet. Men kan jo legge under ett tisselaken ja når det er litt nærmere termin!

Vi har faktisk ennå tisselaken i senga fra sist svangerskap. Irriterer ikke og er god beskyttelse på madrassen ;-) så her er vi klare!

Har ikke ordnet det enda, men må vel snart fikse noe der. 5 uker til termin så håper jeg enda har litt tid på meg :)

Håndkle var lurt, trur jeg hadde blitt gal av tisselaken. Har også tenkt på slikt stelleunderlag fra Libero, men vet ikke om de faktisk stopper så mye?

Kjøpte sånn tisselaken på jysk, di lager ikke lyd. Har ikke lagt på vår seng enda, men vurderer det sånn i tilfelle. Men begge mine tidligerer svangerskap har jeg måttet tisse noe fryktelig etter jeg har lagt meg, reist meg opp å svosj, der kom vann og slimproppen:)

Vår etterlengta skatt ventes 17mai<3

Ikea har madrassbeskyttere som er vanntette, det er akkurat som et stretchlaken, dekker hele madrassen, tenker å kjøpe et sånnt for å ha under lakenet!:)

Har jeg aldri hatt, og kommer ikke til å ha de denne gangen heller- da vannavgang er lite sannsynlig kommer til å skje :-) måtte ta vannet mitt ved begge fødslene mine

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hadde oppi et tisselaken i to netter, men det ble så klamt at det måtte ut. Det lå under det vanlige lakenet, men ble klam i ryggen likevel.. Dessuten gjorde det det vanskeligere å bevege seg med bekkenløsningen..

Sent from my MT27i using BV Forum mobile app

Back
Topp