Klassefest - hjelp!

Kranglefanten

Forumet er livet
Jeg har da fått ansvaret for å organisere en klassefest. Det er kun jeg alene forløpig, men hvor mange er det normalt at hjelper til? I en slik festkomitè?

Tar gjerne imot tips til hvordan jeg/vi kan gjøre dette her..for hverken jeg eller noen av de andre har gjort dette før.

Prøvde å google litt, men funka ikke helt i dag.

Prøver å lage ei huskeliste:
  • Få oversikt over hvor mange som kan komme
  • Pris på lokalet
  • Drikke
  • Pynt
  • Mat
  • Underholdning / Musikk
Noe mer å tilføye?

Musikk må dere ha..=)
Også kanske en eller to til som hjelper deg ??
Hørtes mye ut på en person å organisere..

ORIGINAL: Auliana

Overnattings tilbud til folk som er utflyttet.

Alle har heldigvis familiene "hjemme" enda, så det fikk jeg beskjed om å ikke tenke på.

Men takk for det [:)]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Musikk må dere ha..=)

Ja, og iallfall siden jeg ikke bor i området lengre. Greit det ikke tar mer enn kanskje 40 minutters kjøring, men det er jo en haug andre som fremdeles bor "hjemme".

Men 2 må jeg vel da iallfall ha..kanskje?

ORIGINAL: Kranglefanten

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Musikk må dere ha..=)

Ja, og iallfall siden jeg ikke bor i området lengre. Greit det ikke tar mer enn kanskje 40 minutters kjøring, men det er jo en haug andre som fremdeles bor "hjemme".

Men 2 må jeg vel da iallfall ha..kanskje?

Ja det syns jeg !!

Vi var tre. Det var passelig. MEN: da hadde vi festen på et hotell, og slapp å tenke på mat, rydding osv.

Vi hadde for 4 klasser, og det tok enormt med tid å finne alle sammen. Skolen har ikke lov til å gi ut lister med annet enn navn, så vi hadde ingen telefonnr eller tidligere adresser å gå ut i fra. Takk for Facebook![8D]

ORIGINAL: fairy

Vi var tre. Det var passelig. MEN: da hadde vi festen på et hotell, og slapp å tenke på mat, rydding osv.

Vi hadde for 4 klasser, og det tok enormt med tid å finne alle sammen. Skolen har ikke lov til å gi ut lister med annet enn navn, så vi hadde ingen telefonnr eller tidligere adresser å gå ut i fra. Takk for Facebook![8D]

Har heldigvis fått samlet flesteparten i en gruppe på facebook, men mangler jo noen enda. Har fått ut klasselistene, og de sto det adresser og nr de hadde da vi gikk på skolen.

Vi var 3 klasser, 27-29 i hver klasse. De fleste vil ha det på klubbhuset som ligger rett bortafor skolen, for mamma'n til ho ene sitter som styrer for foreningen som driver det.

Så mat og alt skal ordnes, så kanskje jeg bør få med meg 3 andre som kan hjelpe da...

ORIGINAL: Ihne

Blir det her i bygda[:-][8D][:D]
Nysjerrige liten sjel jeg[8D][:D][:D][:D][;)]

Men hva med kun drikke til maten og så må folk ha med selv?

Blir på Heistad[8D]

Det blir vel billigst å gjøre det sånn. [:)]

Back
Topp