Klarte ikke...

Sadmira

Glad i forumet
borte...

[8D] ja da er det bare aa si gratulerer ! Hva tenker du om det da [:-]

ORIGINAL: tuslerusle

[8D] ja da er det bare aa si gratulerer ! Hva tenker du om det da [:-]

Takk. Nei si det...[8D] Bare å si velkommen det[:)]

Gratulerer ja! [:)] Kanskje det blir to bebiser på deg i 2010 da?

ORIGINAL: snøfnugg

Gratulerer ja! [:)] Kanskje det blir to bebiser på deg i 2010 da?

Regner med at det blir det jah...

det blir spennende ! Maa holde oss oppdatert da [:D]

Gratulerer, så spennende [:)].
Husk å oppdatere oss i gamleforumet også, selv om det ikke blir januar 2010 baby denne gangen.

Oi gratulerer!

Gratulerer så masse[:D] Dette blir utrolig spennende[:)] håper at du holder oss oppdatert[:)] Masse lykke til videre!!

Oj, grattis så masse!

Steike ta, holdt jeg på si....[:-] Kjenner jeg ble litt satt ut her! [:D] Gratulerer så mye med spira i magen! [:)] Hva tenker du/dere om dette da? Jeg hadde blitt paff og glad, men jeg tror sambo hadde fått seg et realt sjokk og muligens gått litt i kjelleren. [8D]

Gratulerer så masse[:)] Masse lykke til videre. håper du holder oss litt opdatert[:)]

ORIGINAL: KaisaSofie

Gratulerer så masse[:)] Masse lykke til videre. håper du holder oss litt opdatert[:)]

OY!![:D][:D] Gratulerer !!

ORIGINAL: VOGA

Gratulerer så masse[:D] Dette blir utrolig spennende[:)] håper at du holder oss oppdatert[:)] Masse lykke til videre!!

Hjelpe meg altså.....masse gralulerer...
Følels sikkert at det er tidlig...men det er jo en stund til du nedkommer...dette klarer du fint vettu:)
Må huske å oppdatere[:)]

ORIGINAL: scrappycat

Gratulerer med ny leieboer i magen!!! [:)][:)] Og gratulerer som den første herfra til å bli gravid igjen (tror jeg!)[:)][:)]
Håper du får et fint svangerskap sånn at du kan kose deg med voksende baby både i og utenfor magen!
Du må oppdatere oss litt her også da[;)]

Gratulerer så mye[:D]

Dæven... Gratulerer! [:)]

Back
Topp