Klarte ikke vente

Linnis

Glad i forumet
Passert uke 34 i dag og Jeg bygger rede for harde livet, koser meg sånn:hilarious: hadde tenkt å vente en stund med å ha på sengeklærne men der klarte jeg ikke å holde meg:p neste er å få plassert sidecriben ved siden av senga vår...men det skal jeg vel kanskje klare å vente en stund til med da:D får bare legge et laken over så lenge...flere som er i samme modus eller?;)image.jpeg

Passert uke 34 i dag og Jeg bygger rede for harde livet, koser meg sånn:hilarious: hadde tenkt å vente en stund med å ha på sengeklærne men der klarte jeg ikke å holde meg:p neste er å få plassert sidecriben ved siden av senga vår...men det skal jeg vel kanskje klare å vente en stund til med da:D får bare legge et laken over så lenge...flere som er i samme modus eller?;)Vis vedlegget 146848
Så koselig :D og fint!!!

Åhh, så fint!! <3

Her er _alt_ klart :-P er 33+5. Ordna det meste rundt mellom veke 29-30 :D Pga helsa, så kan eg ikkje utsette det,og er så dårlig lenge etter fødsel ogs. Da er det beste å ha alt klart i god tid :)

Så er det sååå koslig å se på, og glede seg :D Sprinkelsenga står inne på romme hans, og romme er vasket og klart. Senga skal inn på vårt rom, men den er fort å flytta inn på vårt såverom når det nermer seg meir :)

Passert uke 34 i dag og Jeg bygger rede for harde livet, koser meg sånn:hilarious: hadde tenkt å vente en stund med å ha på sengeklærne men der klarte jeg ikke å holde meg:p neste er å få plassert sidecriben ved siden av senga vår...men det skal jeg vel kanskje klare å vente en stund til med da:D får bare legge et laken over så lenge...flere som er i samme modus eller?;)Vis vedlegget 146848
Du klarte vente så lenge ja :o :p her begynte det vel i september gradvis til nå :D :p

Kjempefint!

Gjorde det klart for 2 uker siden :p Nå gjør jeg klart så mye som mulig, mest fordi at 2-åringen skal bli vant til forandringene i god tid før babyen kommer, så blir det ikke alt på en gang :)

Ja går bare å ser på rommet nå og venter..blir jo utolmodig :joyful: begynner virkelig å gå opp for meg at det ikke er så lenge igjen nå..åååå som jeg gleder meg hihi:Heartblue mangler bare det som skal være oppi senga nå:king arti å høre at det er flere enn meg som har kommet igang med redebygginga og vel så det:cheers

Back
Topp