Klarte ikke vente..

Lykke_13_16_19

Liker forumet :-)
♡Junigull 2016♡
Da klarte vi ikke holde på hemmeligheten lenger :p Fortalte det til mamma, pappa og svigers i helgen. Vi la ett par søte små sokker i en hjerteboks og så ga storebror den til dem. De ble ganske så overrasket og det tok en liten stund før de skjønte hva vi mente ;) De ble kjempegla :D Så da var katta utav sekken til nærmeste familie utenom søsken. Det tar vi etterhvert :)

Hva med dere?

Fortalte det til tvillingen min idag, hun hadde drømt at jeg tok en positiv test samme natt som jeg drømte det selv og dagen etter tok jeg testen :-)
Så da hun sa det så måtte jeg bare si det :-) vi pleier å merke ting på hverandre så ikke lett å holde noe hemmelig for henne :-)

Men resten blir til jul :-)

Mine foreldre ,par venniner vet det og i dag sa jeg ifra til de jeg jobber sammen med siden jeg er så dårlig , må få sykemelding i morgen :(

Har delt det med min nærmeste familie. Mest fordi jeg er blitt sm og jobber samme plass som mamma.. Kan liksom ikke lyge om hvorfor jeg er sm.

Jeg har fortalt det til svigermor, møtte henne i byen dagen etter jeg testa og da vi sto ved siden av en baby bok klarte jeg ikke å holde meg :) har tenkt å vente til jeg har vært hos jordmor med å fortelle det til resten.

Fortalte det nå nylig vi også :D deilig å være ferdig med det ;)

Mine foreldre ,par venniner vet det og i dag sa jeg ifra til de jeg jobber sammen med siden jeg er så dårlig , må få sykemelding i morgen :(

Ikke noe gøy å vøre dårlig, men nå som du får sykemelding kan du iallefall slappe av litt :)

Vi fortalte det til familien forrige helg.. Jeg er å mye dårlig.. og greit med litt hjelp med lillegutt..
Fortalte det på jobben for 1 uke siden... da jeg sliter som jeg gjør.. og så har venninner fått vite å litt etter litt... ;) Så her vet nok de fleste "viktige".. hehe

Back
Topp