Klarte ikke vente

Lottelode*

Betatt av forumet
med UL til i uke 18,så jeg bestillte idag skal på Tirsdag neste uke[:D]
Jeg skulle levere mini i bhg idag så skulle jeg bare på toalette først,
da kom det noe enormt me slim,med litt blod i,så fikk litt følelse av att dette ikke går bra....Så vil derfor sjekke det.
Noen som har opplevd dette? [&o]

Har ikkje sett noe mer blod enda,men har MYE slim[&:]

om d er blanke slim så er d normalt, så lenge d ikke kommer frisk blod i lammæ, så du skal bare ta d rolig og lykker til til ul neste uke. og om d skulle bekymrer deg mer så kan du gjerne ta kontakt med legen...

ORIGINAL: Lille_i_M@gen

om d er blanke slim så er d normalt, så lenge d ikke kommer frisk blod i lammæ, så du skal bare ta d rolig og lykker til til ul neste uke. og om d skulle bekymrer deg mer så kan du gjerne ta kontakt med legen...

Det var friskt blod som var i slimet,men det var veldig lite... Bør jeg kontakte legen da?

det er helt vanlig med små blødninger, men om det hadde skjedd meg selv ville jeg fått panikk, så det skader jo uansett ikke å ringe legen.. de tar deg sikkert inn til en sjekk om du er bekymret. Lykke til!

ORIGINAL: siven79

ORIGINAL: Lottelode*

Det var friskt blod som var i slimet,men det var veldig lite... Bør jeg kontakte legen da?

Nei, det hadde jeg ikke gjort.

Hvorfor ikke?[8|]

jeg har både blod, tråder og slim, lyserosa, brunt, rødt og svart, ferskt og gammelt[8D] Alt i orden med meg og den lille så håper du også får samme beskjeden![:D] Arti med ultralyd da, det blir litt mer virkelig[:)]

ORIGINAL: siven79

Nei, det hadde jeg ikke gjort.

Hvorfor ikke?[8|]

om du er veldig bekymret så kan du gjøre det, men når det er så lite så tviler jeg sterkt på at det er noe. og en lege vil nok si at det er helt normalt og ingenting å bekymre seg over[;)]

Slim er vanlig. Om et er små mengder blod i det er det nok greit. Om du blør, forstår jeg utmerket at du blir bekymret.

Sikkert fint å vite at du har UL om ei uke da.

man trenger ikke å kontakter legen om d er bare en liten spotte med blod i slimen, d har vært noe annet om du blør veldig mye frisk blod og at d ikke hadde stoppet. men d er da lov å ringer å spørre legen da. men jeg trur alt er normalt med deg babyn din jeg[:D] 

man trenger ikke å kontakter legen om d er bare en liten spotte med blod i slimen, d har vært noe annet om du blør veldig mye frisk blod og at d ikke hadde stoppet. men d er da lov å ringer å spørre legen da. men jeg trur alt er normalt med deg babyn din jeg[:D] 

Satser på det,har ikke hatt noe blod etterpå,så tenker ikke så mye over det nå [:D] Kom på at det kansje kan ha noe med at vi hadde sex dagen før?[8D] hehe.. Ikke vet jeg men håper alt er fint[:D]

Back
Topp