Klarte ikke vente lenger

*Alias*

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Marsboerne 20 18
Så nå har jeg bestilt time til ul når jeg er 8+2, torsdag 20.10!

Skal på ul den 04.11 også, men den er gratis og i forbindelse med første undersøkelse.

Hva sier dere, er det bare sløsing av penger?

Jeg må vite om det er liv og vet ikke om jeg holder ut helt til 04.11!

Siste ul er jeg 10+3, men er dette for tidlig til å sjekke nakkefolden?

Åå ! Hva koster det for tidlig UL? :) jeg vil vell si att alt som beroliger deg er ikke sløsing av penger :) jeg selv kommer til å bruke litt penger på ul ogsånt, fordi det er ikke alltid man får barn. Da kan man unne seg litt ekstra sånt ^^

Åå ! Hva koster det for tidlig UL? :) jeg vil vell si att alt som beroliger deg er ikke sløsing av penger :) jeg selv kommer til å bruke litt penger på ul ogsånt, fordi det er ikke alltid man får barn. Da kan man unne seg litt ekstra sånt ^^

Tror det koster rundt 1400-1500kr, er ikke helt sikker!

Ja, jeg føler litt at det kommer til å berolige meg om det er et bankende hjerte der, så kanskje ikke så dumt uansett :)

Tror det koster rundt 1400-1500kr, er ikke helt sikker!

Ja, jeg føler litt at det kommer til å berolige meg om det er et bankende hjerte der, så kanskje ikke så dumt uansett :)
Jeg hadde definitivt gjort det ! Spesielt også fordi det mest sansynlig er siste barnet :) ifølge typen,men blir nok kanskje en til :D

Jeg hadde definitivt gjort det ! Spesielt også fordi det mest sansynlig er siste barnet :) ifølge typen,men blir nok kanskje en til :D

Veldig godt mulig at det blir sistemann her også :) jo, jeg gjør det altså. Penger er bare penger :):)

Så nå har jeg bestilt time til ul når jeg er 8+2, torsdag 20.10!

Skal på ul den 04.11 også, men den er gratis og i forbindelse med første undersøkelse.

Hva sier dere, er det bare sløsing av penger?

Jeg må vite om det er liv og vet ikke om jeg holder ut helt til 04.11!

Siste ul er jeg 10+3, men er dette for tidlig til å sjekke nakkefolden?
Nei, om det gjør det betrygget/glad er det jo ikke bortkastet!!! :) som du sier penger er bare penger, og hadde de ikke gått til UL hadde de blitt brukt på noe annet.

Nei, om det gjør det betrygget/glad er det jo ikke bortkastet!!! :) som du sier penger er bare penger, og hadde de ikke gått til UL hadde de blitt brukt på noe annet.

Ja, der har du helt rett. Hadde garantert blitt brukt til noe annet!

Back
Topp