klarte ikke og vente..

ORIGINAL: hegemw

så spennende, da blir det nok en sterkere test om noen dagen, masse lykke til

ORIGINAL: litjpi

Gratulerer[:D] Skal krysse fingrene for deg.

ORIGINAL: t.t.h.

tok en test i dag og den er svak svak positiv[:D][:D][:D]er på rugedag 9 så det er veldig tidlig enda og teste[;)][;)]har litt brunt utflod men håper det er festeblødning[;)][;)]nå må dere krysse alt for meg jenter[;)][;)]

da våknet jeg med en litt stor blødning i dag som har avtat ut over dagen[:'(][:'(][:'(]tok ny test i dag som forsatt bare er svak svak positiv,så tror nok bare egget har streifet borti. har ringt hausken og prata om nytt forsøk,vil vente til august.tenkte jeg skulle høre med gyng om jeg kunne prøve en pergo kur neste syklus siden gubben sinn svømmere er på topp nå[;)][;)]er egntlig ikke deppa eller skuffet,har rett og slett blitt vant med dette nå.men gir ikke opp håpet[;)][;)]som hausken sa så er det noen det klaffer for på første forsøk mens andre må ha mange forsøk for at det skal klaffe,har enda noen år igjen så kommer ikke til og gi meg med det første[;)][;)]

Uff då[&o] Håpar selvfølgelig du er gravid snuppa, men er nok lurt å forbereda seg ja.. Godt å sjå at du alikavel er klar for nye forsøk og ikkje gir deg[:D]

ORIGINAL: mklu83

Så spennende.. Krysser alt jeg kan for deg..
NÅ er det din tur.. [:D][:D][:D]

Dette var synd, men testen er fotstt positiv sier du er den sterkere enn i går eller li, eller svakere...etter 2 dager så skal testen ha blitt noe sterkere..ikke nødvendigvis så mye sterkere.

Krysser fingra alt jeg kan, men usikker på blødningen din da, dersom brunt så kan det være festebødning. Tidlig med mensen på dag 9-10 da. Med spotting tenker jeg på....har selv aldri hatt spotting før mensen kommer.

ORIGINAL: twinanne

Dette var synd, men testen er fotstt positiv sier du er den sterkere enn i går eller li, eller svakere...etter 2 dager så skal testen ha blitt noe sterkere..ikke nødvendigvis så mye sterkere.

Krysser fingra alt jeg kan, men usikker på blødningen din da, dersom brunt så kan det være festebødning. Tidlig med mensen på dag 9-10 da. Med

spotting tenker jeg på....har selv aldri hatt spotting før mensen kommer.

testen var ikke noe sterkere i dag,men syns heller ikke den var svakere,får ta en ny i morgen[;)][;)]i går var det bare brunt utflod men i dag tidlig var det friskt blod men nåe er  det bare brunt utflod[8|][8|][8|]skjønner ingeting av dette her[8|][8|][8|]

Krysser enda jeg [;)]

ORIGINAL: tullemor79

Så spennende![:D] Lykke til videre med ruginga, krysser fingrene for at egget fester seg sikkelig nå

uff skjønner du blir skuffet når du blør, og det er nok lurt å forberede seg på at det kanskje ikke gikk, men flott du ikke gir opp håpet ( jeg er litt for pessimistisk for egen del)

Men når det er sagt, så trodde søsteren min at hun hadde ikke ble gravid likevel, og hun blødde ganske mye, men i dag har hun to stk, så det gikk bra ... [:D][:D]
Poenget mitt er at det er mulig[:)][:)][:)][:)]

Lykke til!!! Håper inderlig du er gravid..
Og hos noen fester egget seg faktisk temmelig mye senere enn hos andre....

krysser fingrene!

Back
Topp