Klarte ikke holde meg

Varla

Elsker forumet
Mailykke <3
Måtte ta en test i går kveld. Den var så negativ som den kunne vært. :-( var noe tidlig og kvelden. Så har et håp om at det skal være bedre resultater i morgen tidlig.

ahh, jeg hadde El 8 august og fikk en veeeldig svak strek på lørdag halvannen uker etter;)

Ja. Jeg lever fremdeles litt i håpet. Men går det ikke denne gangen kan det jo gå neste mnd. Får se det positive i det. Selv om jeg helst vil være det nå!!

Heldige meg har jeg klart det engang før. :-) med samme mann som jeg prøver med igjen nå. Hehe. Så er ikke bekymret enda for ikke å klare det. Er noe så egoistisk som at jeg ønsker en baby igjen. Og ikke før stort mellomrom mellom de to. :-)

Det er jo litt tidlig å teste nå da :) Sist var testen negativ helt til ikm. Hadde du el 12.,så er det ikke sikkert du får positiv test før 26. :)

Vet. Å jeg hadde så bestemt meg for å vente til tr ikke kom! Men jeg klarte ikke holde meg som sagt. Men må teste i morgen tidlig også. Har 24 syklus. Så i morgen er det 4 dager før forventet mens.

De anbefaler alle sammen å ta test på morgenen for å få "best" resultat ved tidlig test, så det er jo fortsatt håp! Venter spent på oppdatering i morgen ;)

Ingen positiv i dag heller. Så tror ikke det var vår tur denne gangen. Neste prøving, om tr kommer tilsier termin 1.juni. men fikk 3 uker fortidlig sist. Så kommer til å holde meg her litt videre. :-)

Lykke til med neste pp! 1. juni er så godt som mai ;)

Takl takk. Etter to negative har jeg i hele dag harr knip i magen, vært slapp og trøtt, intes men kort hodepine og metallsmak i munnen. Wtf? Kroppen driver kødd med meg....

Back
Topp