Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Måtte ta en test i går kveld. Den var så negativ som den kunne vært. :-( var noe tidlig og kvelden. Så har et håp om at det skal være bedre resultater i morgen tidlig.
Ja. Jeg lever fremdeles litt i håpet. Men går det ikke denne gangen kan det jo gå neste mnd. Får se det positive i det. Selv om jeg helst vil være det nå!!
Heldige meg har jeg klart det engang før. med samme mann som jeg prøver med igjen nå. Hehe. Så er ikke bekymret enda for ikke å klare det. Er noe så egoistisk som at jeg ønsker en baby igjen. Og ikke før stort mellomrom mellom de to.
Vet. Å jeg hadde så bestemt meg for å vente til tr ikke kom! Men jeg klarte ikke holde meg som sagt. Men må teste i morgen tidlig også. Har 24 syklus. Så i morgen er det 4 dager før forventet mens.
De anbefaler alle sammen å ta test på morgenen for å få "best" resultat ved tidlig test, så det er jo fortsatt håp! Venter spent på oppdatering i morgen
Ingen positiv i dag heller. Så tror ikke det var vår tur denne gangen. Neste prøving, om tr kommer tilsier termin 1.juni. men fikk 3 uker fortidlig sist. Så kommer til å holde meg her litt videre.
Takl takk. Etter to negative har jeg i hele dag harr knip i magen, vært slapp og trøtt, intes men kort hodepine og metallsmak i munnen. Wtf? Kroppen driver kødd med meg....