Klarte ikke holde meg lenger

Last edited:
2a7e49a2c716e91d6fb53d10a9284150.jpg

Jeg kjøpte en 2pk med bodyer og 2pk med bukser i str 50 for 2 uker siden.. Ci har en del i str 56, men vi savna veldig å ha noe enkelt i den minste str med nr 1 da hun svømte i 56 i 2-3 uker. Jeg tenker derimot at vi ikke skal handle så mye da vi har en masse fra før [emoji4]

Ååh, hvor er det bamse-settet fra? :D

Det har jeg og tenkt! Spørsmålet er bare hvilken str trenger man? [emoji85]

Jenta mi kom 15 dager før termin og druknet i 50 i laaang tid, hun var en liten baby men hun regnes jo fortsatt som å være til termin og hun passet strl 44. Tvillinger er jo ofte litt mindre også og hvis du skal bli satt igang tidligere så ville nok jeg ha kjøpt noe i strl 40 og litt mer strl 44 [emoji4]
Jeg trodde jeg skulle få en stooor baby så jeg hadde ikke et eneste plagg i strl 50 så mamma dro av gårde til en butikk i Fredrikstad som solgte prematurklær og hun forklarte saken og de sa at om det så for lite ut så var det bare å komme tilbake å bytte det [emoji4] og hvis du er usikker så kjøp minimalt! Tanter, venner, svigerfamilie, etc, ringte mamma og lurte på hva vi trengte så fikk ekstremt mye klær som passet henne etter at hun var født [emoji4]

Har ikke kjøpt noe enda, men har lagt av denne på jobb. Litt risky og skulle kjøpe den enda, da det ikke er helt 100% sikkert det blir gutt selv om jordmor på tul tror det [emoji14]

c7466fea91f033884c3ae93a30c2da52.jpg

Har ikke kjøpt noe enda, men har lagt av denne på jobb. Litt risky og skulle kjøpe den enda, da det ikke er helt 100% sikkert det blir gutt selv om jordmor på tul tror det [emoji14]

c7466fea91f033884c3ae93a30c2da52.jpg
Den kan jo evt også brukes til jente da. Veldig fin var den i allefall [emoji173]

Jeg var også ekstremt tidlig ute med vogn sist [emoji28] tror jeg var 11 uker på vei når vogna sto klar [emoji51] kjøpte brukt så fikk også med vogndyne, voksipose, en sånn vognmuff, vippestol og litt diverse småting så jeg hadde veldig mye klart før jeg i det hele tatt var 12 uker på vei [emoji85]
Denne gangen har vi også vogn allerede men det er rett og slett fordi vi får en brukt av svigermor som hun har brukt til barnebarna når de har vært der. Og vi bor i 3 etasje uten heis og kan ikke bære vogna opp og ned flere ganger på dagen og vogna må stå i trappegangen så vil faktisk ikke ha en fin ny vogn som vi må være redde om [emoji51]

Var utgående modell. 3000kr rimeligere enn om vi hadde venta og måtte kjøpt den nye fancy modellen hvor man velge farge på hjulene [emoji23]

Har kjøpt en rosa lillelam dress :) skulle det vise seg at jm tok feil, bytter jeg bare. Brukte de dressene mye til kommende storebror ♡

Det var fin pynt til rommet [emoji4]

Jeg har kjøpt en bodey, en bukse og en genser [emoji7] og en bæresele som jeg fikk kjøpt billig brukt. (Varmeflasken fikk være prøvekanin i og med at vi ikke har noen baby til å sitte oppi der enda) [emoji28][emoji23]

4b88568ae2f310e85ed3bf3189c4d2d6.jpg

881209d3f79eb3def229c4a66319a6c3.jpg

Back
Topp