ulltøy, og vogn [emoji23]
Internett tuller litt så den kom to ganger [emoji51]
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ulltøy, og vogn [emoji23]
![]()
Jeg kjøpte en 2pk med bodyer og 2pk med bukser i str 50 for 2 uker siden.. Ci har en del i str 56, men vi savna veldig å ha noe enkelt i den minste str med nr 1 da hun svømte i 56 i 2-3 uker. Jeg tenker derimot at vi ikke skal handle så mye da vi har en masse fra før [emoji4]
Der er alt fra HM. Buksene kosta sammen 99kr og bodyene kosta 99 kr (2pk). Bodyene er sideknept! Det er noe jeg savna med første [emoji5]Ååh, hvor er det bamse-settet fra?![]()
Det har jeg og tenkt! Spørsmålet er bare hvilken str trenger man? [emoji85]Vurderer å finne noe i prematur avdeling til begge tvillingene, siden jeg blir satt i gang før termin.
Sent from my E5603 using BV Forum mobile app
Det har jeg og tenkt! Spørsmålet er bare hvilken str trenger man? [emoji85]
Den kan jo evt også brukes til jente da. Veldig fin var den i allefall [emoji173]Har ikke kjøpt noe enda, men har lagt av denne på jobb. Litt risky og skulle kjøpe den enda, da det ikke er helt 100% sikkert det blir gutt selv om jordmor på tul tror det [emoji14]
![]()
Den kan jo evt også brukes til jente da. Veldig fin var den i allefall [emoji173]
Ja, da kan du vel kanskje bytte den evt? [emoji16]Ja, men om det er jente vil jeg nok ha den i lilla![]()
Jeg var også ekstremt tidlig ute med vogn sist [emoji28] tror jeg var 11 uker på vei når vogna sto klar [emoji51] kjøpte brukt så fikk også med vogndyne, voksipose, en sånn vognmuff, vippestol og litt diverse småting så jeg hadde veldig mye klart før jeg i det hele tatt var 12 uker på vei [emoji85]
Denne gangen har vi også vogn allerede men det er rett og slett fordi vi får en brukt av svigermor som hun har brukt til barnebarna når de har vært der. Og vi bor i 3 etasje uten heis og kan ikke bære vogna opp og ned flere ganger på dagen og vogna må stå i trappegangen så vil faktisk ikke ha en fin ny vogn som vi må være redde om [emoji51]