Idag klarte jeg ikke å holde meg lenger og bestemte meg for å feire at vi går inn i uke 12 med å kjøpe det første til babyen i magen [emoji7]
Ble ingen klær da vi har så himla mange kjønnsnøytrale klær ettersom jenta vår nektet å vise seg frem på alle ultralyder vi var på og alle klær vi kjøpte eller fikk var kjønnsnøytrale [emoji85]
Fikk heller bli noen saker til rommet, og ettersom storesøster har gull og rosa tema på rommet så får baby i magen få sølv og rosa/blått [emoji7]
Flere som ikke har klart å holde seg og har begynt å kjøpe ting? [emoji4]
Ble ingen klær da vi har så himla mange kjønnsnøytrale klær ettersom jenta vår nektet å vise seg frem på alle ultralyder vi var på og alle klær vi kjøpte eller fikk var kjønnsnøytrale [emoji85]
Fikk heller bli noen saker til rommet, og ettersom storesøster har gull og rosa tema på rommet så får baby i magen få sølv og rosa/blått [emoji7]
Flere som ikke har klart å holde seg og har begynt å kjøpe ting? [emoji4]

Her får nok ikke den minste eget rom før eldstemann er stor nok til å ha rom nede (jeg synes han er litt liten enda, greiest å ha alle i samme etg. enda). Så den lille må nok dele rom med mor og far i alle fall det første året. Men blir kjekt å innrede rommet til en liten toddler også