Klarte ikke holde meg lenger

Pseudomamma

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Septemberlykke 2016
Høsthjerter 2017
Idag klarte jeg ikke å holde meg lenger og bestemte meg for å feire at vi går inn i uke 12 med å kjøpe det første til babyen i magen [emoji7]
63355999d5e50e34d07a64951bb7d2c7.jpg

8888d560d534a1b9aecae6676c558308.jpg

Ble ingen klær da vi har så himla mange kjønnsnøytrale klær ettersom jenta vår nektet å vise seg frem på alle ultralyder vi var på og alle klær vi kjøpte eller fikk var kjønnsnøytrale [emoji85]
Fikk heller bli noen saker til rommet, og ettersom storesøster har gull og rosa tema på rommet så får baby i magen få sølv og rosa/blått [emoji7]
Flere som ikke har klart å holde seg og har begynt å kjøpe ting? [emoji4]

Jeg venter førstemann så jeg har ingenting fra før [emoji6]her har d blitt noen helt enkle hvite bodyer, sokker og luer. En bamse og en body fra da vi var i Budapest i høstferien [emoji23][emoji33] jeg er 14 uker til helgen, så føler det er greit nå [emoji6]

Har faktisk ikke handlet noe enda! Hva skjer med meg? Handla jo før jeg testa positivt med nr1 (hadde tro på at det ble baby etter å ha mista) [emoji23]

2a7e49a2c716e91d6fb53d10a9284150.jpg

Jeg kjøpte en 2pk med bodyer og 2pk med bukser i str 50 for 2 uker siden.. Ci har en del i str 56, men vi savna veldig å ha noe enkelt i den minste str med nr 1 da hun svømte i 56 i 2-3 uker. Jeg tenker derimot at vi ikke skal handle så mye da vi har en masse fra før [emoji4]

Ingenting ennå - var så engstelig for at det ikke skulle være liv, så har ikke tenkt på det. Fikk bekreftet en sprelling i går, og er 12+1 i dag. Forteller familien til helgen, så da blir det kanskje noen kjøp etter det

Ingenting ennå - var så engstelig for at det ikke skulle være liv, så har ikke tenkt på det. Fikk bekreftet en sprelling i går, og er 12+1 i dag. Forteller familien til helgen, så da blir det kanskje noen kjøp etter det

Eller, jeg har faktisk handlet. Kjøpte garn og har begynt på et babypledd, da.. :)

Eller, jeg har faktisk handlet. Kjøpte garn og har begynt på et babypledd, da.. :)

Åå, skulle ønske jeg kunne strikke så jeg kunne lagd jeg også [emoji17]
Lagde litt diverse annet til storesøster da, men vi får se om det blir tid til å lage litt saker og ting til baby i magen også [emoji85]

Så fin pynt til rommet!

Jeg feira UL i forrige uke med innkjøp av dette :) :
Vis vedlegget 222361

Men så søte klær [emoji7]
Kongens sløjd har sååå mange fine uroer, ville egentlig ha en med skyer men storesøster har allerede en uro med skyer så følte det ble så likt [emoji85]

Men så søte klær [emoji7]
Kongens sløjd har sååå mange fine uroer, ville egentlig ha en med skyer men storesøster har allerede en uro med skyer så følte det ble så likt [emoji85]

Blir utrolig stemningsfullt og fint med stjerner også! Og kjekt at de har litt ulike uroer :) Misunner deg litt det å kunne dekorere babyrom:love7 Her får nok ikke den minste eget rom før eldstemann er stor nok til å ha rom nede (jeg synes han er litt liten enda, greiest å ha alle i samme etg. enda). Så den lille må nok dele rom med mor og far i alle fall det første året. Men blir kjekt å innrede rommet til en liten toddler også:Heartred

Blir utrolig stemningsfullt og fint med stjerner også! Og kjekt at de har litt ulike uroer :) Misunner deg litt det å kunne dekorere babyrom:love7 Her får nok ikke den minste eget rom før eldstemann er stor nok til å ha rom nede (jeg synes han er litt liten enda, greiest å ha alle i samme etg. enda). Så den lille må nok dele rom med mor og far i alle fall det første året. Men blir kjekt å innrede rommet til en liten toddler også:Heartred

Den lille får ikke eget rom på en stund h*n eller, så får bare innrede et hjørne på soverommet vårt [emoji85]
530393abfec1b64dd83805831fce753e.jpg

Blir nok ganske likt som sovehjørnet til storesøster men med en grå sengehimmel istedenfor bare ettersom det skal være inne på rommet vårt ganske lenge [emoji4]

Den lille får ikke eget rom på en stund h*n eller, så får bare innrede et hjørne på soverommet vårt [emoji85]
530393abfec1b64dd83805831fce753e.jpg

Blir nok ganske likt som sovehjørnet til storesøster men med en grå sengehimmel istedenfor bare ettersom det skal være inne på rommet vårt ganske lenge [emoji4]

Så fint det var! :love7

Så fint det var! :love7

Takk [emoji4] ønsket meg alltid et fint rom når jeg var liten der alt matchet så fint sammen så prøver å gjøre det sånn for henne [emoji85]

Har ikke kjøpt inn enda, skal på tul på mandag for å bekrefte liv, er da 11+6. Blir nok litt kjøp etter det om alt er bra

Har ikke kjøpt noe enda [emoji4] og tenker at jeg mest sannsynlig blir å vente til etter oul. Får jeg jente igjen har jeg jo nesten alt vi trenger.

ulltøy, og vogn [emoji23]

Jeg var også ekstremt tidlig ute med vogn sist [emoji28] tror jeg var 11 uker på vei når vogna sto klar [emoji51] kjøpte brukt så fikk også med vogndyne, voksipose, en sånn vognmuff, vippestol og litt diverse småting så jeg hadde veldig mye klart før jeg i det hele tatt var 12 uker på vei [emoji85]
Denne gangen har vi også vogn allerede men det er rett og slett fordi vi får en brukt av svigermor som hun har brukt til barnebarna når de har vært der. Og vi bor i 3 etasje uten heis og kan ikke bære vogna opp og ned flere ganger på dagen og vogna må stå i trappegangen så vil faktisk ikke ha en fin ny vogn som vi må være redde om [emoji51]

Back
Topp