Klarte ikke dy oss!!

AlleGodeTingErSeks❤️

10❤️12❤️20❤️21❤️24❤️
Novemberbarna 2021
Maisløyfene 2024
Vi kjøpte bilstol, litt tidlig men om det ikke går bra så er det vel bare å hoppe i høyet igjen, en til skal vi jo ha :) Jeg blir gravid bare han ser litt for lenge på meg :D Føler meg ganske velsignet sånn sett.

Men, stolen var på 50% så da slo vi til :)

Har dere begynt å se på noe til babyen?

Vedlegg

• BF2524A3-5599-496D-89A9-7241B47B2A59.jpeg
    BF2524A3-5599-496D-89A9-7241B47B2A59.jpeg
    30,6 KB · Visninger: 80
Ikke enda. Må bli trygge på at vi klarer få flere. Men så har vi også mye etter første :)

Men jeg klør etter å strikke, male rommet, sy klær osv. Må bare vite kjønnet først, så må.nok vente litt til!

Vi kjøpte bilstol, litt tidlig men om det ikke går bra så er det vel bare å hoppe i høyet igjen, en til skal vi jo ha :) Jeg blir gravid bare han ser litt for lenge på meg :D Føler meg ganske velsignet sånn sett.

Men, stolen var på 50% så da slo vi til :)

Har dere begynt å se på noe til babyen?
Smart å kjøpe når det er tilbud :happy: Bortsett fra brystpumpe og bæresele har vi alt fra førstemann så vi har ikke begynt å tenke så mye på det enda. Men jeg hadde sikkert slått til om jeg fant det på salg :p

Vi har det aller meste! Må ha et kamera til til babycallen, en ekstra vognpose og en søskenvogn:hilarious:

Kjøpte faktisk før vi begynnte å prøve var fyll en pose for 100 kr på sparkjøp her for en stund siden... ble body/buksesett, strømpebukser,luer,sengtøy sitter å ser på vogner og... men skal vente med å kjøpe til etter ul, hvis jeg klarer å vente så lenge

Så gøy :Heartred vi har ikke kjøpt noe enda. Vi har mye etter førstemann, men jeg har funnet litt forskjellig jeg kommer til å kjøpe etterhvert! Klarer nesten ikke vente:p

Forresten, nå kom mannen akkurat hjem fra motorsykkeltur og hadde kjøpt litt babyklær og mammaklær :joyful: så da har vi begynt på litt innkjøp her og:D

Har et babyteppe jeg strikket for en stund tilbake, men ellers har vi ingenting og heller ingen planer om å kjøpe noe med det første. Tenkte å vente til etter OUL :-) Har to nære venninner som mistet rundt uke 20, så her er det is i magen en stund til. Men er klart at jeg klør etter å kjøpe garn, klær, mammaklær og diverse:p Men jeg tenker at jeg må gå til innkjøp av klær som kan skjule litt i tilfelle det dukker opp en bump før uke 12...:rolleyes:

Her har vi mye etter de to første jentene men vi trenger ny bilsyol, og ny babycall. Så er det slik for oss at hvis det blir jente (som jeg har en feeling på igjen, har 2 fra før) så har vi det aller aller meste. Skulle dette vise seg å bli en gutt blir jeg plutselig mer stressa :wideyed:

Siden det er 6-7 år siden sist gang jeg hadde liten baby så har vi ingen utstyr. Den gangen var jeg i en helt annen livssituasjon, så tenkte ikke tanken på at det skulle bli flere enn en. Så alt er nok solgt unna. Men venter en god stund til før jeg kjøper noe. Eneste jeg har kjøpt er mamma bher, for puppene mine sprenger snart i vanlige bher. Mye mer comfy nå og man får jo bruk for det videre forhåpentligvis.

Har ikke kjøpt noe enda. Har både gutt og jente fra før og vi har tatt vare på alt. Trenger ny bilstol og så strikker jeg nok en del.

Jeg var jo ferdig med barn (yngste nærmer seg 8)
Så her trengs omtrent alt!
Tør ikke kjøpe noe enda i tilfelle det ikke går bra, men hender jeg sniktitter litt på hva som er på markedet! Er jo mye som har forandret seg de siste årene!

Jeg var jo ferdig med barn (yngste nærmer seg 8)
Så her trengs omtrent alt!
Tør ikke kjøpe noe enda i tilfelle det ikke går bra, men hender jeg sniktitter litt på hva som er på markedet! Er jo mye som har forandret seg de siste årene!
Jeg var også ferdig. Men så møtte jeg en som jeg ville ha barn med❤️

Jeg var også ferdig. Men så møtte jeg en som jeg ville ha barn med❤️
Samme her!

Har ikke kjøpt noe ennå, men jeg har vært bestemt på hvilken vogn jeg skal ha siden leeeeeenge før jeg ble gravid. Men venter nok en god stund med å kjøpe noe.

Samme her!

Har ikke kjøpt noe ennå, men jeg har vært bestemt på hvilken vogn jeg skal ha siden leeeeeenge før jeg ble gravid. Men venter nok en god stund med å kjøpe noe.

Vogna har jeg lenge vært bestemt på også :-)

Back
Topp